МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа «Сурми сурмлять»Діти приставляють руку до рота, видихають повітря – «сурмлять».
Добруша розповіла дітям про те, що це будинок незвичайний - це дитячий садок. Кожного ранку всі діти будуть збиратися тут, разом гратися і товаришувати. Діти були в захваті і одразу вирішили допомогти феї облаштувати свій будинок. Через деякий час дитячий садок був готовий зустрічати дітей кожного ранку, що він робить і по сей день. -6- Без дружби, кожен знає, погано в світі жити, Бо сумно й нецікаво, навіть цукерку з’їсти, Друг завжди допоможе,підтримає, порадить, Бо кожен день дарує, нам посмішку і радість. - Сподобалась вам казка? А про що в ній розповідалось? Куди ви ходите кожного ранку? - Так, у дитячий садок, отже, час туди повертатися. - Закрийте очі і наша гостя, торкнувшись вас рукою, поверне нас до дитячого садка. - Ось ми і повернулися у нашу групу. Давайте подивимося на неї і скажемо: « Яка вона?». - Гарна, світла, простора. - Так, правильно. Коли ми з вами були у казці, то діти там допомагали феї облаштувати дитячий садок. Як ви думаєте, що вони робили? - Будували паркан, робили гойдалки, лави. - Давайте ми з вами їм допоможемо і також зробимо з солоного тіста затишок в чарівному дитячому садку. Погляньте, ось він (показую макет чарівного дитсадка), але він ще не обладнаний для дітей. Робота з дітьми із солоним тістом - Подивіться, які вироби для оздоблення чарівного дитячого садка виготовила я. У мене тут паркан для огорожі; лава, щоб діти відпочивали; гойдалка та пісочниця, щоб діти гралися. - Ви можете вибрати для оздоблення садочка щось із того, що зробила я, а можете придумати щось своє. - Ось наш дитячий садок (показую макет), а на столах у вас – солоне тісто і папірці, на які ви будете викладати ваші вироби. - Спочатку ми беремо солоне тісто, але довго не тримайте його, а одразу починайте працювати. Для того, щоб зробити стовпчики, потрібно покласти грудку тіста між долонями і розкачати його прямими рухами. У нас отримується стовпчик. І з них ви зможете зробити те, чим вам хотілось би обладнати чарівний дитячий садок. Показую дітям як із стовпчиків можна зробити огорожу, лаву , пісочницю. Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя - Закінчуйте роботу. Витріть руки серветкою, візьміть кожен свій виріб і підійдіть всі до нашого чарівного дитячого садка: будемо його облаштовувати. Допомагаю дітям розмістити вироби, усіх хвалю за гарні роботи. Підсумок заняття.
-7- Читайте також:
|
||||||||
|