Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа «Відгадай на смак»

Дітям пропонуються різноманітні шматочки овочів та фруктів. Вони повинні за смаком визначити, що саме скуштували. Вихователь підкреслює необхідність вживання овочів та фруктів.

 

Ялинка дивилася та пишалася тим, що допомагає Зимі та її брату Новому року об’єднати усіх лісових мешканців у велику, дружну родину. Зустрівши

-17-

новий рік, звірі порозбігалися по своїм домівкам чекати на весну та готувати нові прикраси для ялинки, Зими та наступного Нового року.

Висновок

На жаль, чарівну силу ми вже всю витратили, наша подорож скінчилась, і ми повернулись до дитячого садка. Вам сподобалась казка?

-Кого об’єднав Новий рік у велику дружну родину? (усіх лісових мешканців)

- Ми з вами схожі на велику, дружну родину? Як ми повинні поводити себе, щоб завжди залишатися такою родиною, а не лише на святкування Нового року? (жаліти, допомагати, ділитися іграшками, не ображати одне одного і т. д.)

Робота із солоним тістом

- Ви всі сьогодні були молодці, і я пропоную вам приготувати для наших казкових героїв чарівне печиво, яке допоможе нашим звірятам збиратися дружною родиною не один раз на рік. Для цього пройдіть будь ласка за столи кожен на своє місце, сядьте зручно і подивіться, які гостинці для наших друзів приготувала я (показ виробів).

- У мене тут печиво, яке я прикрасила рисочками та смужечками, а зробила я їх з допомогою стеки. Ще я приготувала оладки та млинці. Ви можете зробити те ж саме, що і я, а можете придумати і виготовити щось своє.

 

Січень

«СНІЖИНКА»

Програмовий зміст :Розвивати вміння відчувати і розуміти іншого, зосереджувати увагу на конкретному образі. Виховувати добрі почуття, бажання дружити. Формувати у дітей об’єктивну самооцінку та позитивне ставлення до оточуючих (чесноти, поведінку, вчинки), підтримувати прагнення малюка справляти гарне враження на оточуючих. Продовжувати вчити дітей прийому розплющування для одержання форми диска та розкочування. Створювати радісний настрій під час роботи.

 

Матеріал:аудіо запис завірюхи; відео запис хуртовини; повітряні кульки, наповнені крохмалем (по кількості дітей); міцна тканина; завіса; смужка картону (ріка); обруч; запис співу птахів; хустинки (по кількості дітей); солоне тісто, дощечки, папірці.

-18

Хід заняття:

Вступ

- Сьогодні ми з вами відправимось у казку, де мова піде про сніжинку. Давайте згадаємо все, що ми знаємо про сніг. Який він? (білий, холодний, м’який…)

- Як ви думаєте, з чого складається сніг? (зі сніжинок). Що ми можемо сказати про сніжинку? Яка вона? (маленька, легенька, білого кольору, блискуча …)

- Як ви вважаєте, чи зможе вітер підхопити з землі цілу кучугуру снігу? (ні)

- А одну сніжинку зможе підняти у повітря і кружляти її? (так)

- Чому? (в кучугурі сніжинок багато і вони неначе тримають одна одну, а якщо сніжинка одна, то вітер зможе відігнати її на дуже велику відстань).

- Як ви вважаєте, сніжинці краще літати одній по світу, чи з іншими сніжинками все ж веселіше? ( краще коли сніжинок багато )

- Ось ми і підійшли до початку казки. Для подорожі по казці необхідна особлива сила. Цю силу нам дасть красуня Зима.


Читайте також:

  1. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  2. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1
  6. Вправа 1 (c. 50)
  7. Вправа 1 (с. 7)
  8. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  9. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  10. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  11. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі
  12. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі




Переглядів: 519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа « Любування» | Вхід у казку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.