Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа «Сніжинки риплять»

Дітям роздаються повітряні кульки наповнені крохмалем. Придавлюючи кульку руками діти відчувають, як «рипить» сніг у морозну днину.

 

- НІ!!! – закричала Задавака. – Ти взагалі нічого не розумієш у нашій красі! Такої гарної сніжинки, як я, немає в цілому світі!

Від такої зневаги до своїх сестер та подруг, Вітер розсердився на сніжинку, дмухнув на неї з такою силою, що вона відлетіла дуже далеко.

Вправа «Політ сніжинки»

Вихователь з помічником та з дітьми тримають у натягнутому стані міцну тканину. Кожен з дітей по черзі лягає на неї і його качають.

 

Летіла собі сніжинка, летіла, аж раптом відчула, що почала…танути. Задавака опинилася там, де ніколи не буває зими. Вона розтанула, перетворилась на краплю і потрапила до дзвінкого струмочку, який поспішав показати своїм подругам-краплинкам увесь світ.

Вправа «Струмочок»

Діти беруться за руки та біжать по групі, долаючи перешкоди: пробігають під мостом (обручем), перебігають через дорогу (смужку картону), забігають за гору (завісу) , вибігають із-за гори.

Після вправи діти сідають у позу розслаблення, заспокоюють дихання та відповідають на запитання вихователя.

- Коли на вашому шляху зустрівся міст, що ви зробили? (ми пробігли під мостом).

Аналогічні запитання вихователь задає про інші перешкоди.

Разом з іншими краплинками колишня сніжинка Задавака і собі вирішила подивитися світ.

-20-

 

Струмочок пробігав по безкраїм лукам, які були вкриті шовковистою травою; по лісам, які вразили Задаваку величчю своїх дерев та чарівним співом невиданих птахів.

Вправа « Спів пташок»

Діти лягають на килимок, закривають очі, слухають спів пташок. Всі діти знаходяться у стані розслаблення. Після того, як прослухали спів пташок , вихователь запитує дітей, чи чули вони

знайомий спів пташок, діти згадують і відповідають.

Наостанок подорожі струмочок приніс своїх краплинок до ріки, яка вражала своєю бурхливістю і стрімкістю.


Читайте також:

  1. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  2. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1
  6. Вправа 1 (c. 50)
  7. Вправа 1 (с. 7)
  8. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  9. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  10. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  11. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі
  12. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі




Переглядів: 460

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа «Тиша» | Вправа « Ріка»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.