Дітям роздаються повітряні кульки наповнені крохмалем. Придавлюючи кульку руками діти відчувають, як «рипить» сніг у морозну днину.
- НІ!!! – закричала Задавака. – Ти взагалі нічого не розумієш у нашій красі! Такої гарної сніжинки, як я, немає в цілому світі!
Від такої зневаги до своїх сестер та подруг, Вітер розсердився на сніжинку, дмухнув на неї з такою силою, що вона відлетіла дуже далеко.
Вправа «Політ сніжинки»
Вихователь з помічником та з дітьми тримають у натягнутому стані міцну тканину. Кожен з дітей по черзі лягає на неї і його качають.
Летіла собі сніжинка, летіла, аж раптом відчула, що почала…танути. Задавака опинилася там, де ніколи не буває зими. Вона розтанула, перетворилась на краплю і потрапила до дзвінкого струмочку, який поспішав показати своїм подругам-краплинкам увесь світ.
Вправа «Струмочок»
Діти беруться за руки та біжать по групі, долаючи перешкоди: пробігають під мостом (обручем), перебігають через дорогу (смужку картону), забігають за гору (завісу) , вибігають із-за гори.
Після вправи діти сідають у позу розслаблення, заспокоюють дихання та відповідають на запитання вихователя.
- Коли на вашому шляху зустрівся міст, що ви зробили? (ми пробігли під мостом).
Аналогічні запитання вихователь задає про інші перешкоди.
Разом з іншими краплинками колишня сніжинка Задавака і собі вирішила подивитися світ.
-20-
Струмочок пробігав по безкраїм лукам, які були вкриті шовковистою травою; по лісам, які вразили Задаваку величчю своїх дерев та чарівним співом невиданих птахів.
Вправа « Спів пташок»
Діти лягають на килимок, закривають очі, слухають спів пташок. Всі діти знаходяться у стані розслаблення. Після того, як прослухали спів пташок , вихователь запитує дітей, чи чули вони
знайомий спів пташок, діти згадують і відповідають.
Наостанок подорожі струмочок приніс своїх краплинок до ріки, яка вражала своєю бурхливістю і стрімкістю.