МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа « Ріка»Діти слухають звуки бурхливої та стрімкої ріки та імітують шум річки, виконують вправу на дихання. В. п. : сидячи на п’яточках чи стоячи на ногах. На вдих діти стрімко піднімають руки вгору, злегка нахиляючись вперед, на видих опускають руки, повертаючись у В.п., при цьому промовляють звуки річки «ш-ш-ш-ш-ш-ш».
Задаваці здалося, що такої краси вона не бачила ніколи в житті. І стало їй соромно, що вона вважала себе найгарнішою у світі. Раптом Задавака побачила свого давнього знайомого Вітерця, і звернулася до нього: - Вітер! Вітерець! Зупинись! Це ж я, Задавака! Вибач мене, будь ласка,- закричала сніжинка. – Я багато чого побачила і зрозуміла, що була неправа. Адже все, що нас оточує – прекрасне. Мені дуже соромно, я більше такою не буду. Поверни мене до моїх сестричок-сніжинок. Підхопив її Вітер і відніс на своїх крилах до улюблених сестер. І більше ніколи в житті Задавака не вважала себе найгарнішою у світі.
Вправа « Політ сніжинки» Діти беруть до рук хустинку та, йдучи один за одним по колу, виконують м’які, плавні змахи руками. Висновок Ось і скінчилася казка, і ми з вами знову опинилися у дитячому садку . Але перш ніж говорити один одному до побачення, я пропоную вам виконати одне завдання. Погляньте, поки ми з вами подорожували , листоноша приніс нам листа, давайте подивимось, що там? Вихователь дістає з конверта фотокарточки різноманітних сніжинок, пропонує дітям розглянути їх та розповісти про них. - Діти, ви всі були сьогодні молодці, тому я пропоную вам спробувати самостійно виготовити свою сніжинку, адже ви побачили, які вони різноманітні та неповторні. -21-
- Ось погляньте, які сніжинки зліпила я (пропоную дітям зразок декількох варіантів). - Якщо ви хочете, щоб ваша сніжинка складалася тільки з промінців, ви повинні поділити свій шматок солоного тіста на декілька частин, в залежності від того, скільки промінців буде у вашої сніжинки. Потім покласти кожний шматочок тіста на долоньку і методом розкачування між долонями зробити промінець і викласти його на папірець, який знаходиться у вас на столі. Потім таким же чином виготовити останні промінці і утворити сніжинку. - Якщо ж ви хочете , щоб ваші промінці кріпилися до круга, то потрібно поділити шматок солоного тіста на декілька частин, з однієї частини методом розкачування між долонями виготовити кулю, розплющити її, викласти на - папірець, а потім виготовити промінці і викласти навколо круга. Так у вас отримується інша сніжинка. - Приступайте до роботи. Самостійна робота дітей. Читайте також:
|
||||||||
|