МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправа «Квітка»Діти складають долоні разом, зображуючи стебло, потім розтуляють центральні частинки долоні, формуючи «бутон». Та, нарешті, розкривають пальці: квітка розпустилася.Потрібно потримати розкриту квітку, відчути напругу в пальцях рук, потім потрясти руками і розслабити їх. - Дуже скоро з них вилупились малесенькі гусенички та розповзлися у різні Вправа «Гусенички» Діти сидять, як в яйці, потім розпрямляються, лягають на живіт, торкаючисьпідборіддям підлоги, руки витягують вздовж тулуба долонями вниз.Впираючись у підлогу руками, грудьми та підборіддям, діти піднімають пряміноги вгору, а потім розкачують ними (розповзаються) вправо-вліво.Після вправи діти повертають голову набік так, щоб одна щока торкаласяпідлоги, розслабляють усі м'язи тіла. -26-
Лише одна Гусеничка залишилася жити там, де з'явилася на світ. Скотивши трубочкою один з листків, крихітка влаштувала собі затишну домівку. Вправа «Домівка» Діти обіймають себе руками, наче загортаються у листочки, напружуючи прицьому м'язи рук, потім розслабляють їх (3-4 рази). - Квіточці це не дуже подобалося, адже у неї тепер стало на один листочок Вправа «Квіточка» Дитина сідає на стілець, тягне долоні вгору (до сонечка), діти по черзі підходять, лагідно торкаються долонями до долоні дитини, яка сидить (сонячні промінці годують квітку). - А тут ще й Гусеничка притягнула до себе сусідній листочок і почала Вправа «Гусенична їсть» Діти, сидячи на підлозі, підтягують до себе уявний листочок і швидко рухають щелепами.
- Ой-ой-ой! - закричала від болю Квіточка, - що ти робиш, зупинись! Але Гусенична не відреагувала. - Як тобі не соромно? - запитала Квіточка. - Я так оберігала тебе, а ти робиш мені боляче. Гусениці стало соромно. - Я не хочу робити тобі боляче, - сказала вона, - але я не можу інакше. Якщо я не буду їсти, я помру з голоду. З цієї хвилини листочки вже не здавалися їй такими смачними та солодкими, як раніше, і, навіть, гарний ранок і блиск крапель, і, навіть, лагідний вітерець перестали радувати її. Вправа «Сором» Діти виконують глибокий вдих, розслабивши при цьому все тіло, опустившиплечі, вільно звісивши руки і злегка зігнувши шию та спину ( 3-4 рази). І ось одного разу Квіточка прошепотіла: - У мене більше немає сил. Якщо ти не перестанеш їсти мої листочки, я загину. Злякавшись, Гусеничка вирішила пошукати їжу в іншому місці.
-27- Читайте також:
|
||||||||
|