Вмикається ліхтар світломузики, діти починають веселитися, стрибати та лоскотати один одного. Всі сміються та радіють. Можуть обійматися, танцювати в парах. Дітям дається можливість повністю розслабитися і отримати задоволення від загальних веселощів.
З тої пори так і повелося. Як тільки на небі з’являється Веселка (так вирішили назвати чарівний місточок), то значить велика Чорна хмара веде дружню розмову з яскравим жовтим Сонечком. А дружба, як відомо, завжди дарує тепло, добро і красу.
Висновок
Скінчилася казка,прийшла пора прощатися з нашими казковими героями: Чорною хмарою, Сонечком та Дощиком.
Давайте подякуємо нашій веселці за ту чарівну силу, з допомогою якої ми подорожували по казці, та пообіцяємо, що, коли нам буде сумно та самотньо, ми неодмінно повернемося в цю чудову і чарівну країну.
- Діти, скажіть мені, будь ласка, чи зможемо ми повернутися до неї, коли на небі не буде одночасно світити сонце та йти дощ?
- Вірно, для того щоб з’явилася веселка, ці два природні явища необхідні.
- А для того, щоб не прогавити, веселку, я пропоную вам сісти за столи і виготовитиіз солоного тіста літаки. Вони знадобляться нам для того , щоб ми могли подорожувати і по повітрю.
- Ось погляньте, який літак зробила я.
Розглядаємо літак, з’ясовуємо, з яких частин складається. Розповідаю дітям послідовність виготовлення літака, нагадую, якими прийомами потрібнокористуватися (поділ солоного тіста на частини, розкачування, витягування, сплющення, прийоми скріплення частин).
Самостійна робота дітей. Індивідуальна робота дітей. Підсумок заняття.
-35-
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:
1. Зинкевич – Евстигнеева Т. Д. Практикум по сказкотерапии./ Т.Д. Зинкевич – Евстигнеева// – СПб.:Речь, 2002. – 310 с.
2. Шалімова Л. Л. Казкотерапія як засіб розвитку дошкільнят./ Л. Л. Шалімова// - Х.: Вид – во «Ранок», 2012. – 160 с.
3. Ликова І. О. Образотворча діяльність в дитячому садку./ І. О. Ликова// - Х.:Веста: Видавництво «Ранок», 2007. – 144 с.