Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа «Сонячні зайчики»

Вмикається ліхтар світломузики, діти починають веселитися, стрибати та лоскотати один одного. Всі сміються та радіють. Можуть обійматися, танцювати в парах. Дітям дається можливість повністю розслабитися і отримати задоволення від загальних веселощів.

 

З тої пори так і повелося. Як тільки на небі з’являється Веселка (так вирішили назвати чарівний місточок), то значить велика Чорна хмара веде дружню розмову з яскравим жовтим Сонечком. А дружба, як відомо, завжди дарує тепло, добро і красу.

Висновок

Скінчилася казка,прийшла пора прощатися з нашими казковими героями: Чорною хмарою, Сонечком та Дощиком.

Давайте подякуємо нашій веселці за ту чарівну силу, з допомогою якої ми подорожували по казці, та пообіцяємо, що, коли нам буде сумно та самотньо, ми неодмінно повернемося в цю чудову і чарівну країну.

- Діти, скажіть мені, будь ласка, чи зможемо ми повернутися до неї, коли на небі не буде одночасно світити сонце та йти дощ?

- Вірно, для того щоб з’явилася веселка, ці два природні явища необхідні.

- А для того, щоб не прогавити, веселку, я пропоную вам сісти за столи і виготовитиіз солоного тіста літаки. Вони знадобляться нам для того , щоб ми могли подорожувати і по повітрю.

- Ось погляньте, який літак зробила я.

Розглядаємо літак, з’ясовуємо, з яких частин складається. Розповідаю дітям послідовність виготовлення літака, нагадую, якими прийомами потрібнокористуватися (поділ солоного тіста на частини, розкачування, витягування, сплющення, прийоми скріплення частин).

Самостійна робота дітей. Індивідуальна робота дітей. Підсумок заняття.

-35-

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

1. Зинкевич – Евстигнеева Т. Д. Практикум по сказкотерапии./ Т.Д. Зинкевич – Евстигнеева// – СПб.:Речь, 2002. – 310 с.

2. Шалімова Л. Л. Казкотерапія як засіб розвитку дошкільнят./ Л. Л. Шалімова// - Х.: Вид – во «Ранок», 2012. – 160 с.

3. Ликова І. О. Образотворча діяльність в дитячому садку./ І. О. Ликова// - Х.:Веста: Видавництво «Ранок», 2007. – 144 с.

 

-36-


Читайте також:

  1. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  2. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1
  6. Вправа 1 (c. 50)
  7. Вправа 1 (с. 7)
  8. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  9. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  10. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  11. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі
  12. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі




Переглядів: 680

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа «Дощик» | Додатки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.