7.1. У приміщеннях для проживання і навчання, а також на внутрішніх прилеглих територіях академії повинні підтримуватися чистота й порядок, відповідно до санітарних вимог. Прибирання об’єктів здійснюються курсантським і студентським складом (за графіком).
Організація і контроль за прибиранням покладається на адміністративно-господарчу і медико-санітарну частини академії.
Кожний керівник підрозділу академії відповідає за правильне використання будівель, споруд, приміщень, за збереження обладнання, інвентарю, меблів та іншого державного майна. Усі приміщення академії нумеруються.
На зовнішньому боці дверей кожного приміщення вивішується табличка з його номером та призначенням, а на внутрішньому – опис майна, яке там знаходиться (меблі, інвентар, обладнання). Меблі, інвентар, майно нумерується і заноситься до книги обліку, яка зберігається у коменданта.
Все майно роти передається за актом, під матеріальну відповідальність командира роти і закріплюється за курсантами або старшинами.
Забезпечення постільною білизною здійснюється кастелянкою через старшин рот, або їхніх заступників під підпис в арматурній картці.
Усім курсантам і співробітникам забороняється паління у житлових, навчальних приміщеннях, а також на території морської академії.
7.2. Для особистих і громадських потреб курсантів в комплексі академії діють:
· актові зали; музей історії;
· спортивний комплекс (тренувальний зал і спортзал);
· медико-санітарна частина;
· магазин-буфет в екіпажі;
· буфети у навчальних корпусах;
· побутовий комбінат (душові, слюсарна і столярна майстерні);
· їдальня в екіпажі.
Для кожного відділення в гуртожитку обладнуються:
· кімната відпочинку;
· кімнати для самопідготовки;
· спальні кімнати;
· кімната командира роти;
· побутова кімната;
· туалети і умивальники;
· кімната для зберігання майна роти;
· сушарня для просушування обмундирування і взуття.