Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Алгоритм розміщення зображення на слайді

1.Вибери потрібний слайд.

2. Вибери кнопку Додати зображення, що міс­титься в лівому верхньому куті вікна РоvегРоіnt.

3.У вікні Вставляння рисункавідкрий папку, в якій збережено зображення.

Спочатку вибери зображення, потім кнопку Відкрити

ІІІ.Практична робота.

Для того щоб змінити розмір зображення і переміс­тити його в довільне місце слайда будемо працювати за таким алгоритмом:

 

1.Виділи зображення. Після цього навколо зображення з'являться маркери.

2. Помісти вказівник на маркер.

Вказівник набуде вигляду двонапрямленої стрілки.

3. Перемісти маркер у потрібному напрямку.

Для збереження пропорцій малюнка маркер потрібно переміщувати при натиснутій клавіші Shit.

Зміна місця розташування зображення на слайді здійснюється перетягуванням. При цьому вказівник набуде форми стрілок.

Щоб видалити зображення, його потрібно виді­лити та натиснути клавішу Dеlеtе.
А потім знову виконати алгоритм.

3. Фізкультхвилинка (офтальмологічна пауза).

Хто ж там, хто вже так стомився?

І наліво нахилився.

Треба дружно всім нам встати,

Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки вниз.

Вгору трошки подивись.

Руки склали, як вітряк,

І покрутимося так.

Вище руки підійміть

І спокійно опустіть.

Будем дружно ми сідати

І до праці приступати.

Очі щільно ми закрили –

це один, два, три, чотири.

Потім ширше розкриваєм,

Вдалині щось роглядаєм.

 

4/Робота з комп’ютером.Запусти на виконання редактор презентації РоvегРоіnt.

1. Відкрий презентацію про свій клас.

2. Переглянь презентацію.

3.Проаналізуй ,чи збігається послідовність слайдів.

4.Уважно прочитай текст на слайдах. Виправ помилки.

5.Ще раз переглянь слайди. Збережи презентацію

ІІІ Закріплення вивченого матеріалу

1.Робота в групах .

І група.

Опрацювати і дати відповідь на 1,2 завдання у підручнику с.99.

ІІ група

Скласти алгоритм зміни місця розташування зображень на слайді.

3. Диференційована робота в зошиті з друкованою основою. (завд. 1-3)

4. Робота в парах

1. Виконання завдань1-2 для кмітливих ( підручник,с.100)

2. Робота з картками.

1). Встав в порожні квадрати потрібні числа.

                   
       
 
   
 
 

 


* * *

 

 

2) Знайти значення виразів

12:2-а, якщо а=4, а=5.

2*5+а, якщо а=7, а=18

3). З’єднай приклади з відповіддю

(серед поданих прикладів відшукати з відповіддю 4, та з’єднати з четвіркою)

               
   
14:2-3
 
(28-16):2
 
 
 
 
(48-40):2
   
2*8-12
 
   
63-48-12

 



Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. III. ЗОБРАЖЕННЯ (ГОСТ 2.305-68. Изображения – виды, разрезы, сечения)
  3. Rete-алгоритм
  4. АЛГОРИТМ
  5. АЛГОРИТМ
  6. Алгоритм
  7. Алгоритм
  8. Алгоритм
  9. Алгоритм 1.
  10. Алгоритм 2
  11. Алгоритм RLE
  12. Алгоритм адресного вибору оптимального безрецептурного вітаміновмісного лікарського препарату, лікарської форми і шляху введення




Переглядів: 1812

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок №21(Вчитель Волошина Г.П., Деражнянського району) | IV. Підсумок заняття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.