Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. Підсумок заняття.

- Сьогодні ми всі гарно попрацювали. _То чого нас навчив сьогоднішній урок? Молодці!

- Що вам запам’яталося найбільше?

- А що сподобалося?

 

ІY.Домашнє завдання

Опрацювати запитання і завдання 1-4 (с.99), розв’язати задачу 4 на кмітливість.

Урок 15 Вчитель: Власенко Тетяна Володимирівна

Тема: Пошук в Інтернеті.

Час: 40 хвилин

Тип уроку:комбінований урок.

Мета уроку:

• розширити уявлення учнів про Інтернет;

• рознайомити учнів із засобами пошуку інформації в Інтернеті;

• вчити користуватися пошуковими серверами;

• розвивати увагу, логічне мислення, інтерес до предмету, інформаційну культуру та вміння аналізувати, робити висновки;

• виховувати акуратність, точність, коректність і тактовність при роботі з комп’ютером; прищеплювати навички самостійної та групової роботи.

Програмне забезпечення: операційна система Windows XP, пакет програм

Microsoft Office (Word та Power Point), браузер.

Обладнання:підручники «Сходинки до інформатики», зошити з друкованою основою, проектор, комп’ютери.

План уроку:

І. Організаційна частина.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

ІІІ. Повторення правил з техніки безпеки.

ІV. Актуалізація знань.

V. Оголошення теми уроку.

VІ.. Вивчення нової теми.

V. Фізкультхвилинка.

VІІ. Практична робота на ПК.

VІІІ. Підсумки уроку.

ІХ. Домашнє завдання.

Хід уроку

І. Організація класу.

Вступне слово вчителя.

Учитель.Ранок! В небі сонці прокидається…

Діти.Наш клас один з одним вітається.

Учитель. Доброго дня я зичу тому, хто прийшов працювати до класу…

Діти. Чому?

Учитель. Бо люблю я людей і цей кас!

Діти.Чому?

Учитель. Бо чекаю любові і плідної праці !

Діти. Ми любимо працю і будемо старатися.

Аутотренінг.

А тепер давайте проведемо аутотренінг і налаштуємось на урок.

Слайд

Я- учень.

Я ходжу до школи.

Мене навчають вчитись.

Я все розумію.

Я все хочу знати.


Читайте також:

  1. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок уроку.
  3. III. Підсумок уроку.
  4. III. Підсумок уроку.
  5. III. Підсумок уроку.
  6. III. Підсумок уроку.
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 588

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Алгоритм розміщення зображення на слайді | Мета та завдання уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.