Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






РОЗДІЛ IV. ІНТЕРВ'Ю

Перший і останній кадр кожного сюжету повинен бути не менше 5 секунд.Наступні кадри повинні бути не менш 3-х секунд!!! 2 секунди й 24 кадра або все, що менш 3-х секунд неприпустимо.

РОЗДІЛ II. ЗАГАЛЬНИЙ МОНТАЖ

РОЗДІЛ I. ПІДГОТОВКА

ЗРАЗКОВА ПАМ'ЯТКА ДЛЯ РЕЖИСЕРА ЗА ОСНОВНИМИ ПРАВИЛАМИ МОНТАЖУ

 

1.Переконаєтеся, що всі встаткування перебувають в справному стані.

2.Перед початком монтажу необхідно ознайомитися зі змістом вихідних матеріалів ( по можливості разом з кореспондентом, коли він дивиться касети й записує тайм-коди).

 

1.Монтажер повинен використовувати кращі кадри з вихідного матеріалу.

2.Якщо запропонований вам матеріал для монтажу, на вашу думку, має вкрай погану якість, проконсультуйтеся з режисером випуску або з головним редактором дня в необхідності його використання взагалі. Це може позбавити вас від виконання непотрібної роботи.

3.Якщо кореспондент наполягає на використанні кадру, який, на вашу думку, збуджує правила монтажу, поясніть йому, що подібні дії заборонені. Якщо журналіст продовжує наполягати й зневажає вашою радою, негайно проконсультуйтеся або з режисером випуску, або з головним редактором дня.

5. Зміна кадрів повинна відповідати ритму й змісту тексту!!! Чергова склейка може бути зроблена тільки після закінчення одногї пропозиції й перед початком наступного або, при необхідності, у середині пропозиції, де є значеннєва або ритмічна пауза.

6.Загальні, середні й великі плани необхідно чергувати.

7.«Рух» дуже важливе в монтажі й може зіграти вирішальну роль для якості всього сюжету. Занадто багато «руху» створює непотрібну хаотичність, а занадто мало – може змусити глядача нудьгувати. Не використовуйте панорами й « наїзди-від'їзди» підряд, розділяйте їхніми статичними кадрами.

8.Кожний змонтований кадр в ідеалі повинен мати початок, середину й кінець. У крайньому випадку – середину й кінець. Таким чином, якщо хтось (щось) у кадрові перебуває в процесі здійснення якоїсь дії, то абсолютно необхідно, щоб ця дія була завершена.

Наприклад:

A. Завжди переходите до наступного кадра тільки після того, як хтось вийшов з кадра, а не до того.

B. Завжди переходите до наступного кадра тільки після того, як хтось закрив двері, а не під час того, коли вона закривається, але ще не закрита.

C. Завжди переходите до наступного кадра тільки після того, як хтось уже встав, а не під час руху (уставання).

D. Якщо хтось збирається щось підняти, переходите до наступного кадра тільки після того, як предмет піднятий.

Якщо хтось збирається щось зробити, ця дія повинна бути зроблена від початку до кінця. Якщо же неможливо заверши у кадр почат ді, не обманюва очікуванн глядач й зовсім відмов_ від використанн, що,

9.Тільки у виняткових випадках останні кадри сюжету можуть бути синхроном (мовець главою).

10.Якщо в кадрові, необхідному для монтажу, є яка-небудь вивіска, табличка або плакат зі словами, глядач повинен мати можливість прочитати написане. Таким чином, вивіска, табличка або плакат повинні бути видимими протягом усього часу, який необхідно для прочитання сюжетно-значимого тексту.

11.Заморожувати, сповільнювати або прискорювати зображення при монтажі дозволяється тільки в тих випадках, коли абсолютно очевидно, що не існує ніякого іншого можливого розв'язання.

 

РОЗДІЛ III. ПАНОРАМИ И « НАЇЗДИ-ВІД'ЇЗДИ»

1.Кожна використана панорама або «наїзд-від'їзд» повинні мати мінімум 1 секунду «статики»на початку й 1 секунду «статики»наприкінці. Не дозволяється переходити до наступного кадра доти, поки камера перебуває в русі!!!Продовжувати монтаж можна тільки після повної зупинки камери.

2.Використання панорам і «наїздів-від'їздів» повинне бути жорстко замотивоване змістом.

A.« Наїзди-Від'їзди» повинні надавати глядачеві додаткову більш деталізовану інформацію. Якщо вони не несуть ніякої нової інформації, нема рації використовувати подібні кадри.

B.Панорама повинна з'єднувати дві різні, але стосовні друг до друга ідеї.

Наприклад:

1. Якщо хтось дивиться або вказує на щось, логічно зробити панораму в цьому напрямку.

2. Панорама від покручених машин до міліціонера, який працює на місці події, мотивована й може бути цікава.

3. Якщо хтось нахиляється до чогось, то проходження камери за цим рухом теж мотивоване.

4. Оглядова панорама може дати більш повний спектакль про те місце, де відбувається подія.

3.Ніколи не можна монтувати одину за одною панорамами. Ніколи не можна монтувати один за одним « наїзди-від'їзди».

Наприклад:

A. За панорамою « ліворуч- праворуч» не може випливати інша панорама « ліворуч- праворуч». За панорамою « ліворуч- праворуч» не може випливати інша панорама « праворуч-ліворуч».

B. За «наїздом» ніколи не може бути уклеєний ще один «наїзд», а за «від'їздом» «від'їзд».

4.Якщо в сюжеті останній кадр – панорама або « від'їзд-наїзд», картинка повинна виявитися статичною мінімум за 1 секунду до того, як сказано останнє слово.

 

1.Якщо два різні фрагменти інтерв'ю однакової крупності змонтовано один за одним, то монтажна склейка повинна бути перекрита перебиванням. Тривалість перебивання не може бути менше 3-х секунд, і вона повинна мати очевидне відношення до того місця, де відбувається інтерв'ю або до того, про що говорить особа, що дає інтерв’ю (предмет, використовуваний для перебивання, обов'язково повинен перебувати в тому ж приміщенні або місці).

2.Якщо в необхідному за змістом фрагменті інтерв'ю оператор невдало міняє положення камери, у результаті чого зображення перестає бути статичним або відбувається втрата різкості, такий кадр також повинен бути перекритий перебиванням не менш 3-х секунд.

3.Положення розділу на великому кадрові, що інтервюрується повинно бути такимож, як і в наступному монтажному кадрові, наприклад, на загальному плані.

Наприклад:

A. На великому плані голова інтервюруйомого повернута праворуч - це значить, що в наступному кадрові (загальний план) голова повинна перебувати в такому ж положенні.

4.У якості перебивання забороняється використовувати загальні плани інтерв'ю, де артикуляція губ не збігається з тим, що він насправді говорить.

 




Переглядів: 594

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад. | Драматургія інтерв'ю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.