МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Актуальні смуги гідрологічних об’єктів та їх використанняДля потреб туризму
Примітка: в таблиці – М – відсоток актуальної смуги морів від загальної площі області; Р – річок, О – озер; В – водосховищ; К – відсоток актуальної смуги каналів від загальної площі області. Шкала оцінювання частки загальної площі актуальних смуг морів, річок, озер, водосховищ та каналів від площі області:1 бал – 1-5 %; 2 бали – 5,1-10 %; 3 бали – 10,1-15,0; 4 бали – 15,1-20 %; 5 балів – понад 20 % . Завдання 2. Скласти комплексну характеристику одного з гідрологічних об’єктів своєї області, користуючись наступним планом: назва об’єкту, до якого басейну належить, розташування, морфометричні характеристики, екологічний стан, актуальні і потенційні (перспективні) види туризму, проблеми використання об’єкту для потреб туризму (природні небезпечні процеси і явища, екологічні, економічні та ін. проблеми) Завдання 3.Оцінити лісові ресурси своєї області, користуючись відповідними шкалами та картою рослинності України. Шкала оцінювання площі лісів:1 бал – до 2 тис. км2; 2 бали – 2-3,9 тис. км2; 3 бали – 4,0-5,9 тис. км2; 4 бали – 6,0-7,9 тис. км2; 5 балів – понад 7,9 тис. км2. Шкала оцінювання залісеності території:1 бал – до 10 %; 2 бали – 10-19,9 %; 3 бали – 20-29,9 %; 4 бали – 30-39,9; 5 балів – понад 39,9 % залісеності території області. Тема 1.5. Оцінка кліматичних та бальнеологічних туристичних ресурсів України. Питання для обговорення: 1. Що належить до кліматичних туристичних ресурсів? 2. Для якого виду туризму найбільше використовують кліматичні ресурси? 3. Що таке “оптимальні кліматичні ресурси”? 4. Де в Україні кліматичні умови найбільш сприятливі для ведення туристичної діяльності? 5. Що належить до бальнеологічних ресурсів? 6. Для якого виду туризму найбільше використовують бальнеологічні ресурси? 7. Що необхідно враховувати при оцінюванні бальнеологічних ресурсів? Завдання для самостійного виконання: Завдання 1.Користуючись кліматичними картами атласу, навчальними посібниками і наведеним нижче переліком кліматичних курортів, заповнити таблицю 7. Де кліматичні умови є найбільш сприятливими для рекреаційного туризму? Таблиця 7. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|