МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||
Спелеологічні туристичні ресурси
Завдання 3. Оцінити особливості спелеологічних ресурсів України для потреб туризму, користуючись картосхемою (роздатковий матеріал). Назвати області з найбільшою закарстованістю території і з найменшою. Які види туризму можливо розвивати в районах поширення спелеоресурсів? Завдання 4. Оцінити рельєф своєї місцевості для потреб туризму, користуючись шкалою оцінювання О.О. Бейдика. Шкала оцінювання рельєфу: 1 балом оцінюється переважно плоский низовинний рельєф; 5 балів – переважно гірські і передгірські території; 2 бали – дещо погорбовані низовини і невисокі височини; 3 бали – середньої висоти височини та кряжі; 4 бали – високі височини. Тема 1.4. Оцінка гідрологічних та біологічних туристичних ресурсів України. Запитання для обговорення: 1. Назвати гідрологічні туристські ресурси, що трапляються в межах території України. 2. Для яких видів туризму використовують поверхневі води суходолу та морів? 3. За якими показниками оцінюються води суходолу? 4. Що таке актуальна смуга? 5. Назвати біологічні (флористичні і фауністичні) туристичні ресурси. 6. Які показники враховують при оцінці лісових ресурсів? 7. Що необхідно враховувати при оцінці фауністичних ресурсів? Завдання для самостійного виконання: Завдання 1.Заповнити таблицю 6, користуючись картами атласу. Виділити області України, в яких гідрологічні об’єкти найбільш і найменш різноманітні. Обчислити загальну площу актуальних смуг в кожній адміністративній одиниці і оцінити її відповідними балами, користуючись шкалою оцінювання. Зробити висновки про те, в яких областях є дефіцит гідрологічних об’єктів для потреб туризму. Для яких видів туризму варто використовувати гідрологічні об’єкти в кожній області? Таблиця 6 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|