МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Природно-ресурсний потенціал України
Завдання 2.Користуючись туристичною картою України, виявити розташування різноманітних туристичних ресурсів і записати їх конкретні приклади у таблицю № 2: Таблиця 2 Класифікація туристичних ресурсів
Завдання 3.Заповнити таблицю № 3, враховуючи особливості кожного з підходів щодо оцінювання туристичних ресурсів Таблиця № 3
Тема 1.3. Оцінка геолого-геоморфологічних туристичних ресурсів України. Питання для обговорення: 1. Що належить до геологічних і геоморфологічних туристичних ресурсів? 2. Назвати приклади геолого-геогморфологічних ресурсів на території України. 3. Які підходи доцільно використовувати для оцінювання геолого-геоморфологічних ресурсів? Пояснити свій вибір. Завдання для самостійного виконання: Завдання 1.Користуючись фізичною картою України і даними таблиці 4, визначити, де в межах країни рельєф сприятливий, відносно сприятливий і несприятливий для туристичної діяльності. За картою “Несприятливі природні процеси” з’ясувати, які з геоморфологічних процесів і де ускладнюють туристичне освоєння території. Таблиця 4 Оцінка рельєфу
Завдання 2.На контурній карті позначити найголовніші спелеологічні туристичні ресурси України, зазначені в таблиці 5. Таблиця 5 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|