МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Природно-ресурсний потенціал України
Завдання 2.Користуючись туристичною картою України, виявити розташування різноманітних туристичних ресурсів і записати їх конкретні приклади у таблицю № 2: Таблиця 2 Класифікація туристичних ресурсів
Завдання 3.Заповнити таблицю № 3, враховуючи особливості кожного з підходів щодо оцінювання туристичних ресурсів Таблиця № 3
Тема 1.3. Оцінка геолого-геоморфологічних туристичних ресурсів України. Питання для обговорення: 1. Що належить до геологічних і геоморфологічних туристичних ресурсів? 2. Назвати приклади геолого-геогморфологічних ресурсів на території України. 3. Які підходи доцільно використовувати для оцінювання геолого-геоморфологічних ресурсів? Пояснити свій вибір. Завдання для самостійного виконання: Завдання 1.Користуючись фізичною картою України і даними таблиці 4, визначити, де в межах країни рельєф сприятливий, відносно сприятливий і несприятливий для туристичної діяльності. За картою “Несприятливі природні процеси” з’ясувати, які з геоморфологічних процесів і де ускладнюють туристичне освоєння території. Таблиця 4 Оцінка рельєфу
Завдання 2.На контурній карті позначити найголовніші спелеологічні туристичні ресурси України, зазначені в таблиці 5. Таблиця 5 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|