Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 1.2. Загальна характеристика України. Природно-ресурсний потенціал України. Класифікація туристичних ресурсів та їх оцінювання

Питання для обговорення:

1. Яка площа території України? Яка кількість населення проживає в Україні нині?

2. Які особливості географічного положення України? Як це може вплинути на розвиток туристичної діяльності?

3. З якими державами межує Україна? Як це може вплинути на розвиток туристичної діяльності?

4. Що таке природно-ресурсний потенціал території? Як наявність тих чи інших природних ресурсів впливає на розвиток туризму?

5. Які природні зони перетинають територію України? Які особливості природних зон найбільше впливають на розвиток туризму?

6. Які особливості розвитку економіки України? Як рівень соціально-економічного розвитку країни впливає на розвиток туризму?

7. Як між собою пов’язані історія формування і розвитку України і розвиток туристичної діяльності? (самостійно вивчають – завдання додому).

8. Які особливості і тенденції сучасного розвитку туризму в Україні?

9. Що таке туристичні ресурси?

10. Які ресурси належать до природних туристичних ресурсів?

11. Які ресурси належать до природно-антропогенних туристських ресурсів?

12. Що таке суспільно-історичні ресурси? На які групи ресурсів вони поділяються?

13. Які ресурси належать до соціально-економічних?

14. З якою метою здійснюється оцінювання туристичних ресурсів?

15. Які існують підходи в оцінюванні туристичних ресурсів?

 

Завдання для самостійного виконання:

Завдання 1.Проаналізувати таблицю №1 “Природно-ресурсний потенціал (ПРП) України”: а) визначити області з найбільшим ПРП (в балах), які ресурси в Україні переважають?; б) визначити області в яких переважають окремі види природних ресурсів; в) визначити області, в яких переважають рекреаційні ресурси, а в яких їх кількість недостатня; г) зробити висновок про можливості використання природних ресурсів для потреб туризму.

Таблиця №1


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  4. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  5. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  6. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  7. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  8. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  9. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  10. V. Класифікація і внесення поправок
  11. V. Класифікація рахунків
  12. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 619

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1.1. Аналіз джерел туристичного краєзнавства, форм і видів краєзнавчої роботи. | Природно-ресурсний потенціал України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.