Форсунка (Рисунок 5.1.3) призначена для впорскування палива в циліндр дизеля. Вона забезпечує необхідний розпил палива і обмежує початок і кінець подачі палива.
На дизелях застосовані форсунки 455.1112010-50 або 172.1112010-11.01 з осьовим підведенням палива, зі знімним притискним фланцем. Значення тиску початку вприскування для форсунок: 455.1112010-50 – 24,5 МПа; 172.1112010-11.01 – 25,0...26,2 МПа.МПа.
Необхідні момент початку впорскування і величина подачі палива забезпечуються дією електромагнітного клапана форсунки.
Момент початку впорскування встановлюється системою електронного управління роботою дизеля.
Формування електронним блоком сигналів управління форсунками відбувається на підставі "зчитування" сигналів, що формуються датчиками частоти обертання колінчастого вала і первинного валу редуктора приводу ПНВТ, встановлених в певному кутовому положенні один відносно іншого.