Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рекреаційна доступність Причорноморського і Карпатсько-Подільського регіонів для сімейних рекреантів

Види доступності Причорноморський регіон Карпатсько-Подільський регіон Рекомендації
Інформаційна      
Формальна      
Транспортна      
Фінансова      
Практична      
Альтернативна      
Сума балів      

 

8. Складіть список найбільш відвідуваних, на вашу думку, туристських об’єктів в Причорноморському та Карпатсько-Подільському рекреаційних регіонах, користуючись туристською картою України. Поясніть свій вибір.

9. Розробіть туристський маршрут через два рекреаційні райони, що входять до цих регіонів для рекреантів молодіжного і дитячого віку. Обґрунтуйте свій вибір туристських об’єктів по маршруту.

 

Індивідуальні завдання для самостійного виконання

 

1. Позначте на контурній карті найголовніші курорти Причорноморського і Карпатсько-Подільського регіонів, що перелічені вище, та їх спеціалізацію: Ялта, Алушта, Ливадія, Місхор, Судак, Феодосія, Новий Світ, Євпаторія, Саки, Пісочне, Одеса, Затока, Куяльник, Хаджибейський, Холодна балка, Очаків, Скадовськ, Коблеве, Рибаківка, лазурне, Гола Пристань, Залізний порт, Кароліно-Бугаз, Лебедівка, Немирів, Хмільник, Чинадієве, Трускавець, Шкло, Бориславський, Великолюблинський, Усть-Чорна, Поляна, Східниця, Голубине, Свалява, Гусятин, Сонячне Закарпаття, Солотвина, Рахів, Воловець, Яремча, Верховина, Вижниця, Моршин, Микулинці.

2. Складіть історичний нарис освоєння рекреаційних ресурсів України в одному з вказаних регіонів (на власний вибір). В якому столітті розпочалося це освоєння. Поясніть причини цього.

3. Зберіть інформацію про рекламу рекреаційних комплексів регіонів та їх рекреаційних районів і оцініть їх достатність і доступність для потенційних рекреантів.

4. Зберіть інформацію про вплив рекреаційної діяльності на стан навколишнього середовища в Причорномор’ї, Карпатах та на Поділлі. Запропоновуйте шляхи зменшення негативних наслідків на довкілля від рекреаційної діяльності.

 
 


Питання для самоконтролю:

1. Чому Причорноморський і Карпатсько-Подільський регіони є основними рекреаційними регіонами України?

2. Які типи курортів переважають в даних районах?

3. Яка доступність регіонів для іноземних рекреантів?

4. Які наслідки інтенсивного ведення рекреаційної діяльності у Причорноморському і Карпатсько-Подільському регіонах?

5. Які перспективи формування рекреаційних кластерів в межах вказаних районів?

6. Які найголовніші проблеми розвитку рекреаційного господарства у Причорноморському і Карпатсько-Подільському районах? Як, на Вашу думку, їх можна вирішити?

[5], [7], [8], [1], [12],[13], [19],

[20], [21], [22].


Читайте також:

  1. Аналіз регіонів щодо інвестицій.
  2. Вплив функціонального стану печінки на біодоступність та клінічну ефективність ЛП
  3. ГЛАВА 8. ЕКОЛОГІЧНИЙ СТАН ОКРЕМИХ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
  4. Державне регулювання соціально-економічного розвитку регіонів.
  5. Динаміка змін репрезентації літератур різних культурологічних регіонів і зон у шкільних програмах зі світової літератури
  6. Динаміка змін репрезентації літератур різних культурологічних регіонів і зон у шкільних програмах із світової літератури
  7. До найбільших морських портів України розташований межах Причорноморського економічного району належать
  8. Доступність вищої освіти
  9. Доступність вищої освіти
  10. Доступність правосуддя
  11. Економічна безпека регіонів.
  12. Економічні індикатори (показники) рівня матеріального добробуту населення регіонів.




Переглядів: 662

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2.2. Порівняльна характеристика Причорноморського та Карпатсько-Подільського рекреаційних регіонів України | Тема 2.3. Порівняльна характеристика Полісько-Столичного, Придніпровсько-Донецького та Харківського рекреаційних регіонів України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.