МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
Тема : КУЛЬТУРА СТАРОДАВНЬОГО СВІТУМета заняття:познайомитись із основними досягненнями культур стародавніх цивілізацій – давньоєгипетської та країн Месопотамії; виховувати гуманізм; розвивати почуття прекрасного; вдосконалювати навики створення презентацій. Методи : бесіда, розповідь, пояснення, робота з опорними конспектами, відео перегляд. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ, ТЗН 1. Опорний конспект 2. Навчальні посібники 3. Відеофільм «Древній Єгипет онлайн». video.onlin.ua. ЛІТЕРАТУРА : Основна : Греченко В.А., Чорний І.В. Світова та українська культура: довідник для школярів та студентів. – К.: Літера ЛТД, 2009. – Тема 3. Додаткова : Історія української та зарубіжної культури: Навч. Посібн./ За ред.. С.М.Клапчука, В.Ф.Остафійчука. – К.: Знання-Прес, 2004. Культурологія. Навчально-методичний посібник для студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації, 2008. Энциклопедия для детей. Т.6. Религии мира. Ч.1. – М.: Аванта +, 2003. – С.53-96. СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ Організаційна частина. Перевірка готовності студентів та аудиторії до початку заняття. Актуалізація опорних знань. Контроль знань. 1. Коли і де виникли перші держави? Знайдіть їх на карті. 2. Назвіть фактори, які вплинули на процес становлення та розвиток цих держав? Повідомлення теми, мети, основних завдань. Знати : визначні пам’ятки єгипетської, шумерської, вавилонської та ассирійської культур. Вміти : показувати на карті найвідоміші культурні центри Стародавнього Сходу. 4. Мотивація навчальної діяльності (питання, задачі, проблемні ситуації). Стародавній світ є колискою людської цивілізації. Якщоуявити історію європейської культури у вигляді триактної драми - Античність, Середньовіччя, Новий час, то прологом першому акту стане Стародавній Схід. Розкриття теми. План заняття. 1. Культура Стародавнього Єгипту. 2. Культура Месопотамії (Шумеру, Вавилону, Ассирії). 6. Підведення підсумків : - Узагальнення матеріалу : Заповнити таблицю «КУЛЬТУРА СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ»
- Домашнє завдання: опрацювати матеріал теми №2, підготуватися до семінарського заняття на тему «Антична культура» - Видача завдання для самостійної роботи студентів: Заповнити таблицю «Культура стародавньої Індії та Китаю» Викладач : МЕНЗУЛ В.О. Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|