МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Терміни
Питання для перевірки знань 1. Назвіть і розкрийте зміст грошових агрегатів. 2. Від яких факторів залежить попит на гроші для угод? 3. Як змінюється попит на гроші, як активи? 4. Що таке грошова пропозиція? 5. Поясніть залежність між грошовою базою і грошовою пропозицією. 6. Що таке грошовий мультиплікатор, як він визначається? 7. Покажіть модель грошового ринку та поясніть механізм досягнення рівноваги на ньому. 8. Поясніть механізм створення нових грошей банківською системою. 9. Назвіть методи грошово-кредитної політики держави і розкрийте сутність кожного з них. 10. Поясніть сутність політики «дешевих» і «дорогих» грошей. 11.В чому полягає зміст рівноваги на товарному і грошовому ринках.
Тести 1. Важливою умовою збереження вартості грошей (курсу національної валюти) будь-якої країни є: А. Контроль уряду за емісією грошей. Б. Державний контроль цін. В. Забезпечення грошового обігу золотом або валютою. Г. Зростання швидкості обертання грошей. Що із наведеного нижче не включають в агрегат М2? А. Готівкові гроші поза банками. Б. Строкові депозити. В. Кошти на розрахункових рахунках. Г. Кошти клієнтів за трастовими операціями банків. 3. Попит на гроші для угод залежить від: А. Відсоткової ставки комерційних банків. Б. Реального валового внутрішнього продукту. В. Кількості готівкових грошей поза банками. Г. Швидкості обертання грошей. 4. Попит на гроші як активи залежить від: А. Відсоткової ставки комерційних банків. Б. Норми резервів комерційного банку. В. Загального обсягу грошової маси. Г. Граничної схильності до заощаджень. 5. Загальна сума грошової маси збільшується, якщо комерційні банки країни: А. Зменшують свої надлишкові резерви. Б. Збільшують обсяги кредитів, які надаються населенню. В. Збільшують свої резерви у національному банку. Г. Продають облігації національному банку.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|