Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типові помилки у написанні курсових

1. Нечітке, неточне, абстрактне формулювання теми курсової роботи.

2. Назва курсової роботи не відповідає об'єкту і предмету, меті і завданням дослідження.

3. Не визначена різниця між об'єктом і предметом дослідження.

4. Зміст роботи не відповідає плану курсової роботи або не розкриває тему повністю чи в її основній частині.

5. Сформульовані розділи (підрозділи) не відбивають реальну проблемну ситуацію, стан об'єкта.

6. Мета дослідження не пов'язана з проблемою, сформульована абстрактно і не відбиває специфіки об'єкта і предмета дослідження.

7. Автор не виявив самостійності, робота являє собою компіляцію або плагіат.

8. Не зроблено глибокого і всебічного аналізу сучасних офіційних і нормативних документів, нової спеціальної літератури з теми дослідження.

9. Аналітичний огляд вітчизняних і зарубіжних публікацій з теми роботи має форму анотованого списку і не відбиває рівня досліджуваності проблеми.

10. Не розкрито зміст та організацію особистого експериментального дослідження (його суть, тривалість, місце проведення, кількість обстежуваних, їхні характеристики), поверхово висвітлено стан практики.

11. Кінцевий результат не відповідає меті дослідження, висновки не відповідають поставленим завданням.

12. У роботі немає посилань на першоджерела або вказані не ті, з яких запозичена матеріал.

13. Бібліографічний опис джерел у списку використаної літератури наведено довільно, без додержання вимог державного стандарту.

14. Як ілюстративний матеріал використано таблиці, діаграми, схеми, запозичені не з першоджерел, а з підручника, навчального посібника, монографії або наукової статті.

15. Обсяг та оформлення роботи не відповідають вимогам, вона виконана неохайно, з помилками.



Читайте також:

  1. D. Помилки та пропуски.
  2. Атипові форми.
  3. Визначення середньої і граничної помилки репрезентативності.
  4. Визначення середньої і граничної помилки репрезентативності.
  5. ВИМОГИ ДО КУРСОВИХ РОБІТ
  6. Виробничі та типові задачі діяльності, які повинен виконувати випускник вищого навчального закладу зі спеціальності «психологія»
  7. ВИРОБНИЧІ ФУНКЦІЇ, ТИПОВІ ЗАДАЧІ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УМІННЯ ЩОДО ВИРІШЕННЯ ТИПОВИХ ЗАДАЧ ДІЯЛЬНОСТІ
  8. Відображення в обліку курсових різниць
  9. Вказівки щодо виконання окремих тем курсових робіт
  10. ВПРАВА 15. Проаналізуйте вживання числівників. Виправте речення, поясніть помилки.
  11. Дипломних і курсових робіт, звітів та інших навчальних текстових матеріалів
  12. Дівчинка Оля вивчила назви місяців, але плутає, до якої пори року вони належать. Виправте помилки.




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КУРСОВИХ РОБІТ | ДОДАТКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.