Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Список рекомендованих джерел

Бойко, А. В. Матеріали до історії Азовського козачого війська [Текст] /
А.В. Бойко, Л.М. Маленко. – Запоріжжя: ЗДУ, 1995. – 220 с.

Козирєв, В. К. Матеріали до історії адміністративного устрою Південної України (друга половина ХVІІІ – перша половина ХІХ століття) [Текст] /
В.К. Козирєв. – Запоріжжя: ЗНТ ім. Я. Новицького; Ін-т укр. археогр. та джерелознав. ім. М. С. Грушевського. – Запоріз. відділення, 1999. – 528 с.

Історія України: Хрестоматія [Текст]: у 2 ч.; упоряд. С. М. Клапчук (кер.),
Б. І. Білик [та ін].
– 2-е вид., перероб. и доп. –К.: ІЗМН, 1996. – Ч. 1. – 372 с.

Національні процеси в Україні: Історія і сучасність [Текст]: у 2 ч.; за ред. д-ра іст. наук, проф. В. Ф. Панібудьласки; упоряд. І. О. Кресіна [та ін.]. –
К.: Вища шк., 1997. – Ч. 1.– 583 с.

Описи Лівобережної України кінця ХVІІІ – початку ХІХ ст. [Текст]; відп. ред. П. С. Сохань. – К.: Наук. думка, 1997. – 324 с.

Пам’ятки суспільної думки України (ХVІІІ – перша половина ХІХ ст.) [Текст]: хрестоматія; під ред. проф. А. Г. Болебруха. – Д.: ДДУ, 1995. – 488 с.


Читайте також:

  1. IV. Список використаних джерел
  2. IV. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ЗАКОНОДАВСТВА.
  3. MOV приймач, джерело
  4. V. Список вопросов и требования к экзамену
  5. V.СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
  6. VІ. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ
  7. XIII. Формування та оприлюднення рейтингового списку вступників, рекомендованих до зарахування
  8. XVI. Коригування списку рекомендованих до зарахування
  9. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  10. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  11. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  12. Амортизація як джерело фінансових ресурсів підприємств




Переглядів: 320

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кінця ХVІІІ – початку ХХ ст. | Формування і становлення модерної української нації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.