Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



New WTO thematic course on trade policy analysis begins

The WTO Thematic Course on Trade Policy Analysis, attended by 26 participants from around the world, (to open) in Geneva on 5 May and (conclude) on 9 May 2014.

This newly developed course (to offer) as part of the WTO technical assistance and capacity building courses. It (to implement) within the WTO’s Progressive Learning Strategy and (to represent) “level 3” — the highest level of “specialist” training.

The course (to base) on the joint publication UNCTAD/WTO Practical Guide to Trade Policy Analysis. It (to design) by the WTO Economic Research and Statistics Division and delivered jointly with the WTO Institute for Training and Technical Cooperation.

The ability to conduct high quality analyses of trade data (to be) essential for decision making. Multilateral, regional and bilateral trade negotiations, as well as the formulation and implementation of appropriate policies at a national level, (to require) an extensive analysis of economic data and an assessment of the impact of trade policy decisions.

The purpose of this advanced level, specialized course (to be) for the participants to learn how to select the appropriate approach to answer their trade policy research question, how to collect the data and implement the analysis. During the course, participants (to become) familiar with sources of data (focussing on trade in goods) and with methodologies for trade and trade policy analysis, including calculation of trade flows and trade policy indicators, the gravity model for trade and the partial equilibrium model. The course also (to be) a platform for discussion on ways to enhance the use of research in policy making.

8.2. The World Trade Organization.Grammar Review

 


Читайте також:

  1. A Short Course in Human Relations
  2. Analysis
  3. Analysis
  4. ANALYSIS AND DESIGN OF EXPERIMENTS FOR
  5. Cold first courses
  6. Courses by Instruction
  7. Crew Information Requirements Analysis
  8. Data Collection and Analysis
  9. Derivational analysis and basic units of derivational system.
  10. ECONOMIC INTERDEPENDENCE AND INTERNATIONAL TRADE
  11. Education Begins at Home in Many US Households
  12. ESSENTIAL COURSE




Переглядів: 667

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Exercise 4. In pairs, make a list of five things you think are important when speaking about the WCO. Compare it with other pairs. How many of your points are the same? | Exercise 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.