Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Analysis

Two aircraft with callsigns Cair035 and Cair3365 departed from the same airfield on similar initial tracks within a few minutes of each other. The potential for callsign confusion (same prefix, two digits in each suffix the same) was apparently not detected by the airline callsign deconfliction programme nor was it noticed by the controllers or the pilots of either aircraft.

The request from Cair035 for further climb was corrupt and the call sign was unclear. The DEP controller was expecting a climb request from Cair3365 and so assumed the call was from that aircraft and issued it with a clearance to climb to FL200 without first checking the call sign.

The pilots of Cair035 were expecting further climb clearance and accepted the clearance as being intended for them.

The DEP controller did not detect the error on readback. The fact that the pilot of Cair035 abbreviated his callsign at 1205.16 may have contributed to this error.

The pilot of Cair035 received a TCAS “climb” RA and reported to ATC that he was following it however he apparently continued to descend in accordance with ATC avoiding instructions.

LOSS OF SEPARATION – From several safety occurrences we recommend:


Читайте також:

  1. Analysis
  2. ANALYSIS AND DESIGN OF EXPERIMENTS FOR
  3. Crew Information Requirements Analysis
  4. Data Collection and Analysis
  5. Derivational analysis and basic units of derivational system.
  6. Methods of the phonemic analysis
  7. Model of Phonetic Analysis
  8. Morphemic analysis.
  9. New WTO thematic course on trade policy analysis begins
  10. Scheme of analysis.
  11. Text Analysis




Переглядів: 846

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Loss of Separation | Supplementary Reading texts

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.