Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стартова ситуація

Щоб відформатувати текст за взірцем, потрібно мати на диску файл з неформатованим текстом (це може бути раніше створений файл Текст1), а взірець – перша сторінка розділу II. Заготовку і взірець може також запропонувати викладач. Файл заготовки повинен називатися Заготовка. Рекомендуємо як заготовку брати текст з цієї книжки, тоді не треба буде готувати взірці.

Хід роботи

Запустіть програму-редактор і підготуйте документ до введення тексту.

Паролі не задавайте. Перевірте і у разі потреби задайте параметри сторінки (формат А4, поля по 3,5 см), а інші режими можете змінити згодом.

2. Уведіть перший текст – титульну сторінку звіту до практичної роботи. Уведіть текст, неформатуючи його, тобто так:

Міністерство освіти і науки України

Навчальний заклад (тут введіть назву свого навчального закладу)

Предмет чи кафедра (тут введіть назву предмета чи кафедри)

Лабораторна робота № 7

Тема: Редактор текстів. Форматування текстів

Варіант: (тут введіть номер варіанта)

Виконав: прізвище та ініціали

Група: (введіть шифр групи)

Дата: 30 вересня 2008 р.

Викладач: прізвище та ініціали

Місто-2008

3.Сформатуйте текст, задаючи розміри і вигляд шрифту так, щоб текст зайняв цілу сторінку і мав такий вигляд

(клавішею пропуск користуватися не можна, переміщення праворуч виконати за допомогою кнопки зміщення фрагмента праворуч чи лінійки):

 

Міністерство освіти і науки України

Навчальний заклад

Предмет чи кафедра

Лабораторна робота N 7

Тема: Редактор текстів. Форматування текстів

Варіант 17

Виконав: Прізвище І.ТЇ.

Група

Дата: 30 вересня 2008 р.

 

Викладач: Прізвище І.П.

 

 

Місто-2008

 

Перевірте, чи оптимально розташований текст на аркуші.

Застосуйте команду чи кнопку Попередній перегляд. Перегляньте текст. Для виходу з режиму перегляду застосуйте кнопку Закрити. Вставити порожні рядки можна клавішею Enter, а забрати зайві – клавішею Delete або Backspace. Виконайте цей пункт ще раз.

Застосуйте до першого рядка видозміну букв на всі великі з тінню, а до другого і третього — два ефекти анімації.

Формат => Шрифт => Закладки Шрифт, Анімація => ОК.

6. Дослідіть якість форматування за допомогою команди
Символи, що не друкуються.

Натисніть на кнопку, на якій зображений символ ¶ Розгляньте свою титульну сторінку. Пропуски будуть позначені крапками, а закінчення абзаців – символом ¶. Внесіть необхідні корективи, якщо під час форматування допущено помилки. Щоб забрати символи з екрана, знову натисніть на кнопку ¶.

Збережіть створений текстовий документ у власній папці з новою назвою – Титульна.


Читайте також:

  1. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  2. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  3. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  4. Безпека в надзвичайних ситуаціях
  5. БЖД у надзвичайних ситуаціях.
  6. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  7. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  8. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ
  9. ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ РОЗДІЛУ «ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» У ДИПЛОМНИХ ПРОЕКТАХ (РОБОТАХ)
  10. Втома породжує у працівника стан, який призводить до помилок в роботі, небезпечним ситуаціям і нещасним випадкам.
  11. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.
  12. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.




Переглядів: 439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні відомості | Відкрийте неформатований текстовий документ Текст1 чи Заготовка викладача.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.