Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



NES comments

Many of the comments made by NSE respondents suggest an awareness of the difficulties of using a foreign language for business communication, in this case using English as a Foreign Language (EFL), and an appreciation of the effort involved (e.g., ‘‘They always speak better English than I speak their native language’’ (NES4) and ‘‘Since most meetings of international bodies are conducted in English, this almost gives native English speakers an ‘unfair advantage’’’ (NES6). Many also showed an intuitive sensitivity to the needs of NNESs and of how to modify their own NES language use in international contexts. There was also a degree of self-criticism in comments such as ‘‘Too many English speakers do not make allowances in international gatherings’’ (NES5). Indeed, this criticism was independently made by a NNES respondent: ‘‘Of course I think I should improve my English, especially in international business contexts but I also think that native English speakers should make greater efforts (actually, most of them do none) in order to be properly understood by non-native English speakers’’.

 


Читайте також:

  1. Read these comments about people's attitudes to banks. Complete each idiom.




Переглядів: 499

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Discussion | Conclusion

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.