МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ1. Який спосіб матеріально-техничного забезпечення був притаманний админістративній економіці? 2. Яким чином була організована система оптової торгівлі в період админістративній економіці? 3. Якими критеріями визначається ефективність функціонування внутрішнього ринку? 4. Яким чином організована система оптової торгівлі в сучасній економіці? 5. Чим викликана необхідність побудови системи оптової торгівлі на макрорівні? Тести й завдання для самостійної роботи 1. Що собою являють оптові посередники: 1. Проміжна ланка між виробником товару і його споживачем. 2. Основна ланка у виробництві. 3. Ланка між фінансовими структурами і виготовлювачем. 4. Ланка між транспортними організаціями і виготовлювачем.
Які суб’єкти оптового ринку виступають як основні? 1. Виготовлювачі продукції. 2. Посередники. 3. Підприємства роздрібної торгівлі. 4. Усі наведені приклади. Який принцип при виборі постачальника є важливим? 1. Імідж постачальника. 2. Відношення постачальника до виконання своїх зобов’язань. 3. Ділова характеристика, відношення до виконання зобов’язань постачання.
Якими обставинами поясняються доцільність звернення фірм-виробників до послуг оптової торгівлі? 1. Виробники, передаючи збут своєї продукції оптовику мають можливість зосередити увагу на виробництві, створенні нових товарів. 2. Виробникові з обмеженими фінансовими можливостями не під силу займатися організацією прямого маркетингу. 3. Оптовикові набагато зручніше мати справу з чисельними споживачами з якими вже налагоджено тісні зв’язки, тому простіше виходити на нові ринки, маючи у своєму розпорядженні відповідний персонал, складське та транспортне господарство. 4. Усі наведені приклади. Що розуміють під комерційною діяльністю оптового підприємства? 1. Сукупність елементів торгової діяльності, спрямованої на одержання прибутків. 2. Торгово-оперативна діяльність щодо забезпечення роздрібної мережі товарами, необхідними для задоволення купівельного попиту. 3. Сукупність елементів торгово-оперативної діяльності торгових підприємств, спрямованої на доведення товарів до споживача з найменшими витратами. Яка з перерахованих операцій не входить до комерційної діяльності оптової фірми? 1. Закупівля товарів. 2. Продаж товарів. 3. Управління товарними запасами. 4. Реклама. 5. Установлення договірних операцій. 6. Складування товарів. Читайте також:
|
||||||||
|