Ця задача включає розсилку запитів потенційним продавцям.
Закупівельні документи повинні ясно визначати поточну інформацію по торгах, а також з ким контактувати з питань торгів.
З потенційними продавцями необхідно працювати прямо, якщо ресурсів на вибір джерел не вистачає.
Розсилка запитів продавцям вимагає від менеджера проекту розв'язання двох наступних задач:
• гарантування того, що всі закупівельні документи розіслані в один і той же день відібраним потенційним продавцям;
• контакт з потенційними продавцями в тому випадку, якщо ресурсів на проведення відбору кваліфікованих і компетентних продавців не вистачає.
Завдання:Визначити систему розсилки запитів потенційним продавцям компонентів проекту. Відобразити етапи та схему розсилки запитів потенційним продавцям компонентів проекту. Зробити аналіз сильних та слабих сторін обраної системи. на прикладі конкретного проекту.