МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1.7. Суспільно-історичні туристські ресурси, їх оцінка.Питання для обговорення: 1. Які ресурси належать до суспільно-історичних туристських ресурсів (архітектурно-історичні, біосоціальні, подійні)? 2. Назвати складові архітектурно-історичних ресурсів. 3. Назвати особливості біосоціальних ресурсів. 4. На які групи поділяються подійні ресурси? 5. Що належить до соціально-економічних ресурсів? 6. Як оцінюються суспільно-історичні ресурси? 7. Що таке коефіцієнт пізнавальної цінності? Хто запропонував методику його визначення? Завдання для самостійного виконання: Завдання 1.Проаналізувати особливості картографування об’єктів суспільно-історичного спрямування, користуючись туристичною картою України. Завдання 2.Користуючись туристичною картою України скласти таблицю12 “Суспільно-історичні туристські ресурси своєї області”. Позначити найбільш цінні туристичні суспільно-історичні об’єкти на контурній карті. Таблиця 12 Суспільно-історичні туристичні ресурси своєї області
Завдання 3.Оцінити суспільно-історичні ресурси своєї області користуючись наведеними нижче шкалами. Шкала оцінювання архітектурно-історичних туристських ресурсів:1 бал – до 20 пам’яток; 2 бали – 21-50; 3 бали – 51-100; 4 бали – 101-150; 5 балів – понад 150 пам’яток. Шкала оцінювання подійних тур. ресурсів:1 бал – до 10 подій 2 бали – 11-20 подій; 3 бали – 21-30; 4 бали – 31-40; 5 балів – понад 40 подій. Шкала оцінювання біосоціальних ресурсів:1 бал – до 20 подій; 2 бали – 21-40; 3 бали – 41-60; 4 бали – 61-100; 5 балів – понад 100 подій. Завдання 4.Оцінити забезпеченість областей України закладами гостинності, користуючись наведеними нижче таблицею 13 та шкалою. Обчислити, скільки туристів одночасно можна розмістити на території України і зробити виснивки про те, чи задовольняє такая кількість місць сучасні потреби. Визначити області, в яких необхідно нарощувати кількість і місткість закладів розміщення туристів. Шкала оцінювання наявності закладів розміщення:1 бал – 1-25 закладів розміщення; 2 бали – 26- 50; 3 бали – 51-75; 4 бали – 76-100; 5 балів – понад 100 закладів.
Таблиця 13 Кількість закладаів розміщення по областях України (за даними Держкомстата, 2007 р.)
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|