МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1.7. Суспільно-історичні туристські ресурси, їх оцінка.Питання для обговорення: 1. Які ресурси належать до суспільно-історичних туристських ресурсів (архітектурно-історичні, біосоціальні, подійні)? 2. Назвати складові архітектурно-історичних ресурсів. 3. Назвати особливості біосоціальних ресурсів. 4. На які групи поділяються подійні ресурси? 5. Що належить до соціально-економічних ресурсів? 6. Як оцінюються суспільно-історичні ресурси? 7. Що таке коефіцієнт пізнавальної цінності? Хто запропонував методику його визначення? Завдання для самостійного виконання: Завдання 1.Проаналізувати особливості картографування об’єктів суспільно-історичного спрямування, користуючись туристичною картою України. Завдання 2.Користуючись туристичною картою України скласти таблицю12 “Суспільно-історичні туристські ресурси своєї області”. Позначити найбільш цінні туристичні суспільно-історичні об’єкти на контурній карті. Таблиця 12 Суспільно-історичні туристичні ресурси своєї області
Завдання 3.Оцінити суспільно-історичні ресурси своєї області користуючись наведеними нижче шкалами. Шкала оцінювання архітектурно-історичних туристських ресурсів:1 бал – до 20 пам’яток; 2 бали – 21-50; 3 бали – 51-100; 4 бали – 101-150; 5 балів – понад 150 пам’яток. Шкала оцінювання подійних тур. ресурсів:1 бал – до 10 подій 2 бали – 11-20 подій; 3 бали – 21-30; 4 бали – 31-40; 5 балів – понад 40 подій. Шкала оцінювання біосоціальних ресурсів:1 бал – до 20 подій; 2 бали – 21-40; 3 бали – 41-60; 4 бали – 61-100; 5 балів – понад 100 подій. Завдання 4.Оцінити забезпеченість областей України закладами гостинності, користуючись наведеними нижче таблицею 13 та шкалою. Обчислити, скільки туристів одночасно можна розмістити на території України і зробити виснивки про те, чи задовольняє такая кількість місць сучасні потреби. Визначити області, в яких необхідно нарощувати кількість і місткість закладів розміщення туристів. Шкала оцінювання наявності закладів розміщення:1 бал – 1-25 закладів розміщення; 2 бали – 26- 50; 3 бали – 51-75; 4 бали – 76-100; 5 балів – понад 100 закладів.
Таблиця 13 Кількість закладаів розміщення по областях України (за даними Держкомстата, 2007 р.)
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|