Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тексти № 15 – 16

ПЛАН 13 (4 год.)

Тема: Морфологічні засоби професійного мовлення. Займенник. Числівник

Мета:активізувати шкільні відомості про займенник та числівник; визначити особливості функціонування цих частин мови в документах.

1. Займенник як частина мови. Особливості відмінювання.

2. Особливості використання займенників у ділових паперах.

3. Числівник як частина мови. Розряди та структура числівників.

4. Правила запису цифрової інформації в документах.

5. Зв’язок числівників з іменниками.

6. Відмінювання числівників.

7. Числівники як компоненти складних іменників та прикметників.

8. Висновок.

Реферат на тему: Історія розвитку числівників в українській мові.

Основна література: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.

Додаткова література: 12, 17, 21, 22.


Читайте також:

  1. Види текстильних волокон.
  2. ВПРАВА 6. Запишіть українською мовою наведені нижче тексти оголошень, використовуваних у науковому спілкуванні фахівців.
  3. Вторинне покриття вивороту килима текстильним матеріалом
  4. Готові текстильні вироби, ІНШІ; набори, ОДЯГ, дрантя
  5. Друкування текстильних матеріалів
  6. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
  7. ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте тексти. Визначіть, до якого стилю належить кожний з них. Поясніть свою думку.
  8. Особливості територіальної організації підприємств текстильної промисловості
  9. Прочитайте та перекладіть українською мовою ці тексти.
  10. Путувальні цехи текстильних фабрик, бавовняно1очисні цехи, тощо).
  11. Рослинні текстильні волокна інші, пряжа і тканини з них
  12. Соціокультурний і етнопсихологічний контексти управлінської діяльності




Переглядів: 545

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні поради | Методичні поради

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.