Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості формування бюджету в разі несвоєчасного набрання чинності законом про Державний бюджет України

Бюджетний кодекс регулює права Кабінету Міністрів України здійснювати витра­ти з державного бюджету у разі несвоєчасного набрання чинності закону про Дер­жавний бюджет України. У такому випадку Уряд країни змушений базуватися на по­казниках попереднього бюджетного періоду по доходах, видатках і кредитуванню Державного бюджету України.

Враховуючи постійний характер державних видатків, Кабінет Міністрів наділя­ється правом здійснювати витрати з обов'язковим врахуванням таких вимог:

- витрати Державного бюджету України можуть здійснюватися лише на бюджет­ні програми, бюджетні призначення щодо яких встановлені законом про Державний бюджет України на попередній бюджетний період та одночасно передбачені у про­екті закону про Державний бюджет України на наступний бюджетний період, пода­ному Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України, за якими повністю зберігаються цільові обмеження;

- щомісячні бюджетні асигнування загального фонду Державного бюджету Укра­їни сумарно не можуть перевищувати 1/12 обсягу бюджетних призначень, визначе­них законом про Державний бюджет України на попередній бюджетний період (крім випадків, передбачених частиною шостою статті 16 та частиною четвертою статті 23 цього Кодексу, а також пунктами 4 і 5 частини другої цієї статті).

До набрання чинності законом про Державний бюджет України на поточний бюджетний період:

1) забороняється із загального фонду державного бюджету здійснювати витрати в частині капітальних видатків та надання кредитів з бюджету, крім капітальних видат­ків, пов'язаних із ліквідацією аварій на об'єктах соціально-культурної сфери, житло­вого господарства, систем тепло-, енерго-, газо-, водопостачання та водовідведення, а також витрат, пов'язаних із введенням воєнного чи надзвичайного стану, оголо­шенням окремих місцевостей зонами надзвичайної екологічної ситуації та виділен­ням коштів з резервного фонду державного бюджету;

2) державні запозичення можуть здійснюватися в обсязі, що не перевищує обсяг витрат на погашення державного боргу у відповідний період, а державні гарантії не надаються;

3) діють норми закону про Державний бюджет України на попередній бюджет­ний період, крім норм, якими визначені загальні показники державного бюджету, бюджетні призначення головним розпорядникам коштів державного бюджету і обся­ги трансфертів між державним бюджетом та місцевими бюджетами;

4) соціальні стандарти та соціальні гарантії, у тому числі прожитковий мінімум, рівень його забезпечення, мінімальна заробітна плата, надання пільг, компенсацій і гарантій населенню у поточному бюджетному періоді застосовуються у розмірах та на умовах, що діяли у грудні попереднього бюджетного періоду;

5) перерахування дотацій вирівнювання з державного бюджету місцевим бюдже­там та коштів, що передаються до державного бюджету з місцевих бюджетів, здійс­нюється відповідно до обсягів, визначених у проекті закону про Державний бюджет України, поданому Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України.

Такий підхід упереджує відхилення від обраної стратегії соціально-економічного розвитку і убезпечує від виникнення додаткових диспропорцій.


Читайте також:

  1. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  2. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. I. Флот древньої України
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  7. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  8. II. Флот княжої України-Руси
  9. III. Виконання бюджету
  10. III. Козацький флот України
  11. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  12. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку




Переглядів: 351

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Предмет регулювання закону про Державний бюджет України | Сучасна практика, особливості складання, розгляду та затвердження державного бюджету в зарубіжних країнах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.