Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОНТАКТИ ІЗ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Загальновизнаним є той факт, що ЗМІ можуть значною мірою вплинути на кар'єру і майбутнє посадової особи, значного бізнесмена, врешті-решт, будь-якої людини. І цей вплив може бути як позитивним, так і негативним.

Чим вищу сходинку в суспільній ієрархії займає та чи інша особа, тим менше приватного захищеного життя вона має. Життя цієї особи, як і членів її родини, стає відкритим для публіки, і все, що вони кажуть і роблять, помічається, оцінюється, а часом і піддається критиці. Цього слід очікувати, адже, якщо та чи інша особа своєю діяльністю певною мірою впливає на життя інших людей, справедливим і зрозумілим є бажання знати про неї якомога більше і оцінювати отриману інформацію.

Будь-яка особа, життя та діяльність якої є цікавими та повними подій, приречена на увагу ЗМІ. Деякі не згодні з такою ситуацією і відмовляються від співробітництва, інші стають надто доступними, приймаючи кореспондентів та репортерів у будь-який час. Середнє між цими двома позиціями і є найбільш оптимальним способом підтримання контактів зі ЗМІ.

 

Більшість установ, компаній, фірм і т. ін. мають у своєму штаті прес-секретарів або співробітників, які відповідають за зв'язки з громадськістю та пресою, основним завданням яких є саме співпраця зі ЗМІ. Вони знають і усвідомлюють важливість того, що називається "хорошою пресою", і за можливості сприяють представникам ЗМІ добре виконувати їх роботу. Навіть якщо якась ситуація є делікатною або ж болючою, те, як її висвітлюють телебачення, радіо чи преса, може значною мірою змінити її сприйняття та оцінку громадською думкою.

 

ПРЕС-РЕЛІЗ

 

Важливі події чи заходи, очевидно, викличуть інтерес ЗМІ. Щоб уникнути небажаних ситуацій, різного роду непорозумінь або ж неправильного тлумачення, інформацію про них варто передавати представникам ЗМІ у письмовій формі.

Прес-релізи мають бути написані чітко і повинні з перших слів привертати увагу читачів. Не варто готувати прес-реліз з приводу будь-якої незначної події. У такому випадку, коли відбудеться справді великий і важливий захід, прес-реліз, підготовлений з цього приводу, буде лише черговим у низці попередніх, до яких публіка вже звикла, а тому не звертає особливої уваги.

Ваші матеріали мають включати якісні і цікаві фотографії; заголовок або короткий вступ, який зразу ж приверне увагу читачів і викличе у них бажання прочитати увесь матеріал. Текст має бути ретельно вичитаним і не містити помилок та ляпів.

Будьте готові до того, що репортери можуть продовжувати стежити за розвитком подій, використовуючи прес-реліз лише як початковий матеріал.

 

СПІВПРАЦЯ З ПРЕДСТАВНИКАМИ ЗМІ

 

Стикаючись по роботі з репортерами, завжди будьте відкритими для співпраці та з повагою ставтеся до них. Ніколи не виявляйте зневаги чи агресивності.

За можливості намагайтеся надавати максимум необхідної інформації. Без затягувань повертайте телефонні дзвінки. Якщо ви будете повільно реагувати на виявлений до вас інтерес, репортери, щоб вкластися у відведені строки, швидше за все знайдуть якесь інше джерело потрібної їм інформації. Вам же необхідно, щоб вони отримали ваше розуміння того чи іншого питання не від когось, а саме від вас.

Підтримуйте та розвивайте дружні стосунки з представниками ЗМІ. Майте список телеканалів, радіостанцій, газет, інших періодичних видань та надсилайте по ньому запрошення на різного роду заходи, що організовує ваша установа/компанія/ фірма. Знайте, хто саме висвітлює події у вашій сфері діяльності.

 

ОСОБЛИВІ ПОДІЇ

 

У тих випадках, коли бажане висвітлення у ЗМІ якихось особливих подій чи заходів (виставок, презентацій, благодійних вечорів тощо), відповідне запрошення представникам тих чи інших телеканалів, радіостанцій, друкованих видань необхідно надсилати, виходячи з норм офіційного протоколу — за два тижні до запланованого заходу. У запрошенні слід вказати, чим ця подія, захід може зацікавити публіку (чому може стати новиною), а також висловити сподівання на те, що на заході будуть присутні співробітники, які зможуть підготувати відповідні матеріали і зробити фотографії.

Якщо представники ЗМІ запрошуються на благодійний вечір, презентацію та ін., бажано надсилати два запрошення. Можливо, що буде використане тільки одне запрошення і гість перебуватиме недовго, але показовою буде надана можливість бути присутнім на заході з партнером і висвітлювати його протягом усього часу.

На заході з розсадкою при розміщенні представників ЗМІ за столами слід виходити з того, що їх робота полягає у зборі нової, цікавої інформації, тому вони повинні сидіти серед гостей, а не знаходитися за окремим столом для представників ЗМІ, де вони зможуть спілкуватися лише між собою.

 

ІНТЕРВ'Ю

 

Погоджуючись дати інтерв'ю, ділова людина повинна бути готовою до різного роду запитань. (Очевидно, що масштаби діяльності цієї особи, її місце у суспільстві значною мірою визначають свободу представників ЗМІ у виборі запитань.) Не треба забувати про диктофони на інтерв'ю — зроблені записи допоможуть з'ясувати непорозуміння, що можуть виникнути. Якщо вам здається, що ви допустили помилку у своєму висловлюванні, і це було записано, одразу ж попросіть прослухати зроблений запис. У такий спосіб ви зможете без затримки зняти будь-які сумніви. Якщо поставлене запитання здається вам надто особистим, ввічливо скажіть про це. Зовсім необов'язково відповідати на всі питання тільки тому, що вони були поставлені.

Дуже корисно заздалегідь чітко сформулювати і тримати в пам'яті, а можливо і записати, усі положення, які ви хотіли б висвітлити під час вашого інтерв'ю. Це допоможе якнайкраще організувати ваші думки, не забути нічого важливого і вести розмову навколо тих питань, які ви вважаєте необхідними. Пам'ятайте, що все, сказане вами, може бути використане в ЗМІ, якщо тільки ви попередньо чітко не визначили, що та чи інша інформація надається вами для кращого розуміння журналістами вашої думки і не розрахована для оприлюднення (подальшої публікації чи озвучення).

У зв'язку з цим надзвичайно важливо заздалегідь вказати, що може бути висвітлено в ЗМІ, а що ні. Взагалі ж, якщо ви хочете, щоб щось залишилось "не для друку", не кажіть нічого зовсім. У тому випадку, коли ви бажаєте висловити думку, але не хочете, щоб вона була пов'язана з вашим іменем, поясніть це журналістам до того, як надати інформацію: "Ви можете процитувати "одного з членів ради директорів компанії*", але не називати моє ім'я, викладаючи те, що я вам зараз скажу. Домовились?"

Висловлюйтесь чітко і точно. Не називайте когось своїм діловим партнером, якщо насправді ця особа такою не е. Будьте особливо уважним під час запису радіо- або телеінтерв'ю. Редактори можуть не вирізати всі ваші невідповідні слова та вирази, як і різного роду неадекватні звуки: "М-м-м-м", "Хм", "Кхе-кхе" і т. ін. І, як результат, багато людей стануть свідками того, яке непрофесійне враження ви справляєте.

Не завжди є можливість і час ознайомитися з підготовленими матеріалами до їх виходу. У такому випадку варто виходити з того, що люди, які відповідають за їх підготовку, є професіоналами, які знають інтереси публіки і зацікавлені у високій якості своєї роботи, а тому їм можна довіряти. З іншого боку, ви змушені сприймати рішення журналістів навіть тоді, коли ці рішення можуть здаватися або ж бути помилковими.

 

ОСОБИСТІ КОНТАКТИ ЗІ ЗМІ

 

За допомогою вмілого висвітлення у ЗМІ певних моментів приватного життя кар'єра бізнесмена, як і кар'єра політичного діяча, офіційної посадової особи, може дістати новий поштовх, а імідж — набути додаткових позитивних рис. Дуже часто ділові люди самі або за допомогою своїх представників намагаються отримати подібну рекламу. Тут слід чітко усвідомлювати, що власне приватне життя і приватне життя родини — різні речі і їх не можна змішувати. Не розцінюється як вияв хороших манер штучне привертання уваги до приватного життя. Допустимою є реклама благодійницької діяльності бізнесмена, яка має на меті привернути увагу до роботи конкретної благодійницької організації.

До осіб, громадська діяльність та особисте життя яких перебувають у центрі уваги публіки, часто звертаються ті чи інші газети, журнали, радіостанції та телепрограми з проханням підготувати матеріали, передачу про їхній стиль життя, дозвілля, смаки, уподобання чи хобі. У тому випадку, коли ділова людина погоджується на таке співробітництво, їй варто співпрацювати з представниками ЗМІ з максимальною доброзичливістю і надавати усю можливу інформацію, звичайно, якщо вона не має інтимного характеру. При цьому розуміється, що видання або програма, з якою співпрацює ця особа, мають сприймати та враховувати ЇЇ зауваження при проведенні бесіди чи інтерв'ю. Водночас від бізнесмена очікується за можливості максимальне розуміння підходу, бачення програми або матеріалу представниками ЗМІ.

Завжди необхідно поважати особисте життя членів сім'ї героя матеріалів або програми (як ним самим, так і журналістами) і не надавати інформації, яка була б для них небажаною і ставила б у незручне становище.

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  3. Автоматизація зведеного обліку та складання звітності засобами універсального програмного продукту
  4. Автоматизація обліку виробничих запасів та МШП засобами універсального програмного продукту
  5. Автоматизація обліку витрат на виробництво засобами універсального програмного продукту
  6. Автоматизація обліку праці та її оплати засобами універсального програмного продукту
  7. Автоматизація обліку фінансово-розрахункових операцій засобами універсального програмного продукту
  8. Алгоритм надання провізором належної інформації про безрецептурний ЛП під час здійснення фармацевтичної опіки при симптоматичному лікуванні уражень шкіри
  9. Алгоритми захисту цифрової просторової інформації
  10. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  11. Аналіз даних засобами Excel
  12. Аналіз зовнішньої інформації




Переглядів: 735

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДІЛОВІ ЛИСТИ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.