Література: 6, 8, 9, 14, 16, 21,23, 24, 27, 49, 55, 59
ТЕМА 9. ПРЯМИЙ МАРКЕТИНГ
План
9.1. Сутність цілі, принципи та особливості прямого маркетингу.
9.2. Прямий маркетинг: засоби інформаційного спілкування.
9.3. Переваги та недоліки інформаційних засобів прямого маркетингу.
Читайте також: - Довідкова література:
- Додаткова література: 15, 17.
- Додаткова література: див. розділ V методичних рекомендацій.
- Додаткова література: див. розділ V навчально-методичних матеріалів
- Додаткова література: див. розділ V навчально-методичних матеріалів.
- Література: (10, 11, 12, 25, 27, 32, 34 40, 54, 55, 59,62, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72)
- Література: (3, 10, 11, 13, 31, 33, 42, 55, 59, 66, 67, 68, 69, 71)
- Література: 2, 3, 4, 8, 12.
- Література: 3, 6, 7, 9, 10, 11, 14
- Література: 5, 6, 15, 19, 25, 27, 28, 31, 44, 52, 58, 59
- Література: 6, 21, 22
- Література: 6, 7, 9, 11, 14, 21, 22, 23, 27, 37, 43, 49
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|