Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сутність цілі, принципи та особливості прямого маркетингу

Прямий маркетинг (директ-мейл) – це інструмент маркетингових комунікацій, який передбачає безпосередньо інтерактивну взаємодію продавця/виробника товару з кінцевим споживачем даного товару, розрахований на отримання відгуку або здійснення угоди. Іншими словами, прямим маркетингом називають будь-яку маркетингову (рекламну) діяльність, котра створює та використовує прямі особисті зв’язки між тими, хто продає товари (виробниками або посередниками), та тими, хто купує ці товари (фактичними та потенційними покупцями).

Прямий маркетинг– це інтерактивна система маркетингу, в якій використовується один або декілька засобів комунікацій для отримання певного відгуку та/або для здійснення угоди в будь-якому регіоні.

Основні комунікативні цілі прямого маркетингу:

• привертання уваги отримувача;

• стимулювання купівлі і створення передумов для повторних купівель;

• розвиток тривалих стосунків з отримувачем (клієнтом, посередником).

Для реалізації товарів за принципом прямого маркетингу необхідно мати:

по-перше, набір товарів (продуктів, послуг або ідей);

по-друге, перелік можливих покупців;

по-третє, технічні засоби, які б відповідали товарам та цільовій аудиторії;

по-четверте, певну суму коштів для проведення заходів прямого маркетингу.

Прямому маркетингу, як елементу комплексу маркетингових комунікацій, властиві певні позитивні особливості:

1. Індивідуальний характер спілкування виробника і споживача.

2. Зручність процесів вибору і придбання товарів чи послуг.

3. Широкі можливості надання споживачу необхідної інформації.

4. Цілеспрямованість інформаційного впливу.

5. Можливість налагодження постійних ділових стосунків зі споживачами.

6. Вимірювання реакції споживачів на відповідні звернення.

7. Можливість отримання швидкої реакції ринку на зроблені комерційні пропозиції.

8. Висока оперативність створення інформаційних повідомлень.

9. Можливість коригування повідомлень залежно від реакції споживачів.

Прямий маркетинг є найбільш ефективним тоді, коли можна звернутися до відносно невеликої (як порівняти з колом читачів газет, наприклад) групи і сподіватися знайти там максимальну кількість потенційних, а згодом і реальних покупців.

Прямий маркетинг є ефективним засобом і тоді, коли товар занадто складний, щоб описати всі його переваги в стандартній 10-30 сек. Рекламній радіо- чи телепередачі. Щоб надіслати рекламні звернення потенційним споживачам, необхідно передовсім знати їхні адреси (номери телефонів і факсів).

Існує три способи отримати адресні списки:

Перший— самостійно скласти перелік потенційних споживачів, які вже щось купили або звернулися по додаткову інформацію. Такий перелік є дуже цінним, бо дає змогу з достатньою ймовірністю спрогнозувати реакцію споживачів на надходження реклами.

Другий — купити список або право користування ним у фірм, близьких за профілем роботи (але не в конкурентів). Можна також використовувати інформацію, яку надають місцеві торгово-промислові палати.

Третій — можна отримати список від спеціалізованих агенцій. Ці агенції можуть узяти на себе і розсилку рекламних матеріалів, і навіть їх виготовлення.

Для успішної реалізації програм прямого маркетингу важливою передумовою є відповідне технічне забезпечення його процесів.

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  3. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  4. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  5. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  6. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  7. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  8. VІ. Особливості написання та оформлення магістерської дипломної роботи
  9. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  10. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. Абуджийські керівні принципи




Переглядів: 1968

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література: 6, 8, 9, 14, 16, 21,23, 24, 27, 49, 55, 59 | Прямий маркетинг: засоби інформаційного спілкування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.