Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості основного і передпосівного обробітку ґрунту.

Серед агротехнічних заходів, які забезпечують одержання високих і сталих врожаїв сільськогосподарських культур, особливе місце займає обробіток ґрунту: нагромадження поживних речовин, вологи, знищення бур’янів, загортання ґрунтом поживних решток, вирівнювання поверхні поля, що сприяє впровадженню роботи агрегатів на підвищених швидкостях руху.

Основний обробіток ґрунту – це лущення стерні, внесення добрив, оранка, боронування, культивація і передпосівні операція, коткування поля. Структура і кількість операцій залежить від попереднього, по якому вирощують культуру.

Після стерньових культур проводять післяжнивне лущення лущильниками ЛДГ-10, ЛДГ-15 на глибину 6-8 см, якщо поля засмічені багаторічним бур’янами – на глибину 10-12 см, а якщо засмічені пирієм то лущать у двох напрямках на глибину 10-12 см.

Після з’явлення сходів бур’яну грунт переорюють на глибину 20-22 см.

У підвищені врожаю культур значну роль відіграють органічні та мінеральні добрива. Залежно від агротехніки вирощування сільськогосподарських культур органічні добрива вносяться як під попередник (вирощування цукрових буряків), так і безпосередньо під культуру, яку вирощують.

Після проведення оранки проводять суцільну культивацію культиватором типу КПС-4, поперек оранки.

Останнім часом (на протязі кількох років) застосовують обробіток ґрунту дисковою бороною БДВП-6,3 з трактором К-701 у двох напрямках та глибину 20-22 см з наступною культивацією (особливості передпосівного обробітку комбінованими агрегатами).

• При вирощуванні озимої пшениці.

Після кукурудзи на силос і других непарових попередників з пізніми строками збирання (кукурудза на зерно, баштанні та інші просапні культури).

Після попередника який збирається пізно застосовується поверхневий обробіток ґрунту на глибину 6-8см. В два сліди борони БДТ-7, БДТ-10, БДВП-6,3 і без розриву культивація чизелем ЧКУ-4 із стрілчатими лапами або КІШІ-5, КІШІ-9, КПЭ-3,8 в агрегаті з котками 3ККШ-6 при сухому ґрунті або боронами БИГ-3 при вологому, доводячи поле до стану пригодного для посіву озимих.

• Ярий ячмінь після кукурудзи на зерно, овочів, баштану.

Після збирання попередника поле дискують в два сліди (ЛДГ-10), вносять добрива і проводять оранку на глибину 22-25см. Рано весною при достигані грунту поле боронують, проводять передпосівну культивацію (КПС-4) на глибину 6-8см з боронами і проводять посів.

• Горох по озимій пшениці і кукурудзи на силос.

Після збирання попередника проводять дворазове лущення стерні (6-8 і 10-12см) ЛДГ-10, ЛДГ-15. Поле засмічене осотом і другими кореневідприсковими бур'янами обробляють амінною сіллю 2,4Д 5-6л/га. Через 10 днів після внесення гербіциду повторне лущення на глибину 10-12см. Мінеральні добрива вносять під оранку РУМ-8, МВУ-5 і т.д. Оранка на глибину 25-27см ПЛН-5-35, в агрегаті з котками при сухому ґрунті або боронами при вологому. Пізно восени проводять обробіток чизель-культиватором ЧКУ-4 на глибину 14-18см.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  3. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  4. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  5. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  6. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  7. VІ. Особливості написання та оформлення магістерської дипломної роботи
  8. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України
  9. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  10. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  11. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  12. Аграрна сфера виробництва та її особливості




Переглядів: 680

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Коткування. | Посів зернових

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.