Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Глава VI

ня виборів депутатів для цілей, визначених Законом, та коштів виборчих фондів партій (блоків). Використання власних кош­тів кандидатів у депутати чи коштів з інших джерел для прове­дення передвиборної агітації, у тому числі з ініціативи вибор­ців, забороняється.

Передвиборна агітація за рахунок коштів Державного бю­джету України, виділених на підготовку і проведення вибо­рів депутатів, здійснюється з додержанням принципу рівних умов щодо надання партіям (блокам) — суб'єктам виборчого процесу однакових друкованих площ у друкованих засобах ма­сової інформації та однакового ефірного часу на радіо і телеба­ченні.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самовряду­вання за зверненням відповідної окружної виборчої комісії на­дають приміщення, придатні для проведення публічних заходів передвиборної агітації, які організовує ця комісія. При цьому окружна виборча комісія зобов'язана забезпечити рівні можли­вості для всіх партій (блоків) — суб'єктів виборчого процесу. Оплата використання наданих приміщень здійснюється в по­рядку, встановленому Законом.

Партія (блок) — суб'єкт виборчого процесу має право на до­говірнії! основі за рахунок коштів виборчого (роїіду партії (бло­ку) орендувати будинки і приміщення усіх форм власності для проведення зборів, мітингів, дебатів, дискусій та інших публіч­них заходів передвиборної агітації.

Партія (блок) повідомляє про час і місце проведення запла­нованих публічних заходів передвиборної агітації відповідну окружну виборчу комісію.

Центральна виборча комісія за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку і проведення вибо­рів депутатів, не пізніш як за тридцять п'ять днів до дня виборів забезпечує виготовлення інформаційних плакатів партій (бло­ків) — суб'єктів виборчого процесу.

Центральна виборча комісія забезпечує виготовлення одна­кової кількості інформаційних плакатів партій (блоків) із роз­рахунку не менш як по два примірники кожного плаката на кож­ну виборчу дільницю. Виготовлені інформаційні плакати пар­тій (блоків) у встановленому Центральною виборчою комісією порядку передаються відповідним виборчим комісіям.

Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 253

Партія (блок) — суб'єкт виборчого процесу на власний роз­суд може виготовляти матеріали передвиборної агітації за ра­хунок і в межах коштів виборчого фонду партії (блоку). Відо­мості, що містяться у цих матеріалах, мають відповідати вимо-і .їм закону.

Місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого само-ирядування не пізніш як за сто днів до дня виборів відводять міс­ця та обладнують стенди, дошки оголошень у людних місцях для розміщення матеріалів передвиборної агітації.

Передвиборна агітація з використанням засобів масової ін­формації усіх форм власності проводиться з дотриманням прин­ципу рівних умов та в порядку, передбаченому Законом.

Партія (блок) — суб'єкт виборчого процесу має право кори­стуватися засобами масової інформації державної та комуналь­ної форми власності за рахунок та в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку і проведення вибо­рів депутатів, на умовах, передбачених Законом.

Передвиборна агітація в засобах масової інформації усіх форм власності за рахунок коштів виборчого фонду партії (бло­ку) здійснюється на умовах рівної оплати за одиницю ефірного часу чи друкованої площі.

Засіб масової інформації, який надав ефірний час або дру­ковану площу одній партії (блоку) — суб'єкту виборчого проце­су, не може відмовити у наданні ефірного часу чи друкованої п ниці на тих же умовах іншій партії (блоку) — суб'єкту вибор­чого процесу. У цьому разі причиною для відмови може бути лише невідповідність наданих для поширення матеріалів вимо-ГВМ Закону, якщо вони містять заклики до ліквідації незалеж­ності України, зміни конституційного ладу насильницьким шля­хом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держа­нії, підриву її безпеки, незаконного захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства та розпалювання міжетнічної, ра­сової) національної, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров'я населення або завідомо недостовірні чи наклепницькі відомості про партію (блок) — суб'єкта вибор­чого процесу або про кандидата у депутати.

Кфірний час для проведення передвиборної агітації за раху­нок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку і проведення виборів, надається телерадіооргані-

ГлаваМ

заціями державної та комунальної форми власності між дев'ят­надцятою і двадцять другою годинами.

Телерадіоорганізації надають кожній партії (блоку) — суб'єк­ту виборчого процесу ефірний час для проведення передвибор­ної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку і проведення виборів, у загальному обсязі не менше 60 хвилин на загальнонаціонально­му телеканалі та 60 хвилин на загальнонаціональному радіока­налі, а також по 20 хвилин на регіональних телеканалах та по 20 хвилин на регіональних радіоканалах у кожному з регіонів. Цей час партії (блоку) надається на кожному із зазначених ка­налів у двох рівних частках від загального обсягу виділеного часу. Впродовж 20 хвилин до і після теле-, радіотрансляції перед­виборної агітаційної теле-, радіопрограми партії (блоку) забо­роняється на тому самому каналі мовлення в будь-якій формі коментувати чи оцінювати зміст передвиборної агітаційної про­грами, давати будь-яку інформацію щодо цієї партії (блоку), ви­сунутих нею кандидатів у депутати.

Черговість надання партіям (блокам) — суб'єктам виборчо­го процесу ефірного часу на радіо та телебаченні в межах відпо­відного розкладу визначається не пізніш як за п'ятдесят три дні до дня виборів за результатами жеребкувань, що проводяться відповідно Центральною виборчою комісією, однією з окруж­них виборчих комісій за рішенням Центральної виборчої комі­сії у кожному з регіонів, за участю відповідно представників партій (блоків) у Центральній виборчій комісії або відповідних уповноважених осіб партій (блоків).

Ефірний час за рахунок коштів виборчого фонду партії (бло­ку) надається партії (блоку) на підставі угоди, що укладається від імені партії (блоку) розпорядником поточного рахунку ви­борчого фонду партії (блоку) з телерадіоорганізацією будь-якої форми власності. Без укладення такої угоди та надходження коштів на рахунок телерадіоорганізації надання ефірного часу партії (блоку) забороняється.

Замовниками політичної реклами під час виборчої кампанії для демонстрації телерадіоорганізаціями можуть бути тільки пар­тії (блоки) — суб'єкти виборчого процесу. Протягом демонстра­ції політичної реклами обов'язково демонструється повна назва її замовника у формі текстового повідомлення, яке має займати




Переглядів: 320

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 249 | Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 255

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.