Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 255

це менше п'ятнадцяти відсотків площі екрана і бути виконане контрастним кольором до фону та бути сприйнятним для гля-і.іча.

Партія (блок) — суб'єкт виборчого процесу має право за ра-сунок і в межах коштів Державного бюджету України, що виді-шються на підготовку і проведення виборів, опублікувати в од­наковому для всіх партій (блоків) поліграфічному виконанні в Газетах «Голос України» та «Урядовий кур'єр», а також в одному і регіональних (місцевих) друкованих засобів масової інформа­ції державної чи комунальної форми власності кожного з регіо­нів свою передвиборну програму обсягом не більше семи тисяч восьмисот друкованих знаків. Угода про публікацію зазначених матеріалів з редакціями цих засобів масової інформації уклада-> гься відповідно Центральною виборчою комісією або окруж­ною виборчою комісією у відповідному регіоні, визначеною згід­но з Законом.

Черговість друкування передвиборних програм за рахунок коштів Державного бюджету України, що виділяються на під-ротовку і проведення виборів у засобах масової інформації, пе-редбачених вище, встановлюється не пізніш як за п'ятдесят три дні до дня виборів Центральною виборчою комісією та відповід­ними окружними виборчими комісіями шляхом жеребкування іа участю відповідно представників партій (блоків) у Централь­нії") виборчій комісії або уповноважених осіб партій (блоків) у відповідному територіальному виборчому окрузі.

Партія (блок) — суб'єкт виборчого процесу має право за рахунок коштів свого виборчого фонду публікувати агітаційні матеріали в друкованих засобах масової інформації будь-яких форм власності, що видаються в Україні, за винятком зарубіж­них засобів масової інформації, що діють на території Украї­ни, а також зареєстрованих в Україні засобів масової інформа­ції, в яких частка зарубіжної власності перевищує п'ятдесят від-

I ОІКІВ.

Участь у передвиборній агітації забороняється: 1) іноземцям та особам без громадянства, у тому числі через журналістську діяльність чи у формі участі у концертах, виста-нах, спортивних змаганнях, інших публічних заходах, що про-ікїдяться на підтримку чи за підтримки партії (блоку) — суб'єк-іа виборчого процесу чи кандидата у депутати;

 

256_________________________________________ Глава VI

2) органам виконавчої влади та органам місцевого самовря­дування, правоохоронним органам і судам;

3) посадовим і службовим особам органів, зазначених у п. 2, крім випадків, коли відповідна посадова чи службова особа а кандидатом у депутати;

4) членам виборчих комісій протягом строку їх повноважень у відповідних виборчих комісіях.

У військових частинах (формуваннях) та в установах кри­мінально-виконавчої системи передвиборна агітація обмежуєть­ся. Відвідання військових частин (формувань) та установ крн-мінально-виконавчої системи окремими кандидатами у депута­ти чи уповноваженими особами партій (блоків) забороняється. Зустрічі цих осіб з виборцями організовуються відповідною окружною виборчою комісією спільно з командиром військової частини (формування) або керівником установи кримінально-виконавчої системи з обов'язковим повідомленням не пізніш як за три дні до дня зустрічі всіх уповноважених осіб партій (бло­ків) у відповідному територіальному виборчому окрузі.

Забороняється використання приміщень органів державної влади та органів місцевого самоврядування для проведення пе­редвиборної агітації за рахунок коштів виборчих фондів партій (блоків).

Забороняється розміщення агітаційних матеріалів та полі­тичної реклами на будинках і в приміщеннях органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Поширення у будь-якій формі матеріалів, що містять закли­ки до ліквідації незалежності України, зміни конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і тери­торіальної цілісності держави, підриву її безпеки, незаконно­го захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства та розпалювання міжетнічної, расової, національної, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров'я насе­лення, забороняється.

Засобам масової інформації, їх посадовим та службовим осо­бам і творчим працівникам під час виборчого процесу у своїх матеріалах і передачах, не обумовлених угодами про надання ефірного часу за рахунок коштів виборчого фонду партії (бло­ку) і про публікацію за рахунок коштів виборчого фонду партії (блоку) агітаційних матеріалів в друкованих засобах масової ін-


Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автоматизовані форми та системи обліку.
  10. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  11. Акредитив та його форми
  12. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС




Переглядів: 373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава VI | Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 257

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.