Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 257

формації, забороняється агітувати за або проти партій (блоків), Висунутих ними кандидатів у депутати чи поширювати інфор­мацію, яка має ознаки політичної реклами, безоплатно або яка оплачена з джерел, не передбачених законом, а так само поши-

I.. іати будь-яку інформацію з метою спонукання виборців го-

'юсувати за або проти певного суб'єкта виборчого процесу.

Забороняється розміщення політичної реклами в одному блоці з комерційною чи соціальною рекламою.

Розміщення носіїв політичної реклами, а також розповсю­дження політичної реклами через радіотрансляційні або інші мережі сповіщання пасажирів, у транспортних засобах громад­ського користування, на станціях метрополітену, вокзалах, пор-іах та аеропортах забороняється.

Забороняється розповсюдження завідомо недостовірних або наклепницьких відомостей про партію (блок) — суб'єкта вибор­чого процесу або про кандидата у депутати.

Партія (блок) — суб'єкт виборчого процесу, кандидат у де­путати мають право звернутися до засобу масової інформації, що оприлюднив інформацію, яку партія (блок) або кандидат вважають недостовірною, з вимогою опублікувати їх відповідь. Засіб масової інформації, що оприлюднив відповідний мате­ріал, не пізніш як через три дні після дня звернення з вимогою про відповідь, але не пізніш останнього дня перед днем виборів зобов'язаний надати партії (блоку), кандидату у депутати, щодо яких поширено недостовірну інформацію, можливість оприлюд­нити відповідь: надати такий самий ефірний час відповідно на телебаченні чи радіо або опублікувати в друкованому засобі ма­сової інформації наданий партією (блоком) чи кандидатом ма­теріал, який повинен бути набраний таким самим шрифтом і розміщений під рубрикою «відповідь» на тому ж місці шпальти в обсязі не меншому, ніж обсяг повідомлення, що спростовуєть­ся. Відповідь має містити посилання на відповідну публікацію в друкованому засобі масової інформації, передачу на телебачен­ні, радіо та на інформацію, що спростовуються. Відповідь, опуб­лікована в останній день перед днем виборів, не має містити пря­мих закликів до голосування за або проти певної партії (блоку). Відповідь має бути оприлюднена без додатків, коментарів та ско­рочень і здійснюватися за рахунок засобу масової інформації. Відповідь на відповідь не надається.

!і Конституційне право України

Глава VI

Забороняється проводити передвиборну агітацію, що супро­воджується наданням виборцям, закладам, установам, організа­ціям коштів або безоплатно чи на пільгових умовах товарів (крім товарів, що містять візуальні зображення назви, символіки, пра­пора партії (партії, що входить до складу блоку; блоку), за умо­ви, що вартість таких товарів не перевищує три відсотки міні­мального розміру заробітної плати), послуг, робіт, цінних папе­рів, кредитів, лотерейних білетів, інших матеріальних цінностей. Така передвиборна агітація або надання виборцям, закладам, установам, організаціям коштів або безоплатно чи на пільгових умовах товарів, послуг, робіт, цінних паперів, кредитів, лотерей­них білетів, інших матеріальних цінностей, що супроводжуєть­ся закликами або пропозиціями голосувати чи не голосувати за певну партію (блок) або згадуванням назви партії (блоку) чи імені кандидата, вважається непрямим підкупом виборців.

Включення до інформаційних теле- і радіопрограм (випус­ків новин) передвиборних агітаційних матеріалів партій (бло­ків), у тому числі політичної реклами, забороняється. Усі мате­ріали передвиборної агітації мають бути відокремлені від інших матеріалів і означені як такі.

Забороняється переривати передачі передвиборних програм партій (блоків) рекламою товарів, робіт, послуг та іншими по­відомленнями.

Засобам масової інформації усіх форм власності, що діють на території України, забороняється протягом останніх п'ятнад­цяти днів перед днем виборів поширювати інформацію про ре­зультати опитувань громадської думки щодо партій (блоків) — суб'єктів виборчого процесу.

Забороняється розміщення матеріалів передвиборної агіта­ції, політичної реклами, у тому числі повідомлень про перебіг виборчого процесу, на об'єктах культурної спадщини.

Кандидатам у депутати, які обіймають посади, у тому числі за сумісництвом, в органах виконавчої влади та органах місце­вого самоврядування, у правоохоронних органах чи судах, на державних, комунальних підприємствах, у закладах, установах, організаціях, військових частинах (формуваннях), забороняєть­ся залучати для передвиборної агітації або використовувати для будь-якої роботи, пов'язаної з проведенням передвиборної агі­тації, підлеглих їм осіб за місцем роботи чи інших осіб, що пере-


Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автоматизовані форми та системи обліку.
  10. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  11. Акредитив та його форми
  12. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС




Переглядів: 383

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 255 | Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 259

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.