Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Глава VIII

банк України, однак з 01.01.2006 p. він не є суб'єктом права за­конодавчої ініціативи. Відповідно до Указу Президента Украї­ни «Про внесення змін до Положення про порядок роботи з зако­нопроектами та іншими документами, що вносяться Президентом України на розгляд Верховної Ради України» від 14.04.2006 р. № 305/2006* установлено, що як законодавча ініціатива Прези­дента України на розгляд Верховної Ради України можуть бути подані проекти найважливіших законів, підготовлених Націо­нальним банком України. Законопроекти, що надходять від На­ціонального банку України, подаються з візами Голови Націо­нального банку України або особи, яка його заміщує.

Щодо реалізації права законодавчої ініціативи урядом, то в юридичній літературі зазначається, що вона має певну специфі­ку, адже лише уряд наділений правом вносити законопроект про Державний бюджет України, хоча поправки і доповнення до та­кого проекту під час його розгляду у Верховній Раді України мо­жуть вносити й інші суб'єкти права законодавчої ініціативи2.

З метою забезпечення участі всіх гілок влади у здійсненні права законодавчої ініціативи пропонується надати право зако­нодавчої ініціативи Верховному Суду України та Генеральному прокуророві України з питань їх відання.

Також пропонується віднести до суб'єктів права законодавчої ініціативи народ України. Підтримуючи точку зору О. М. Муд­рої, вважаємо, що перш ніж це зробити, слід відпрацювати саму процедуру здійснення народної законодавчої ініціативи ..., а ни­ні це передчасно3.

Відповідно до Рішення Конституційного Суду України від 17.05.2001 р.4 суб'єкти права законодавчої ініціативи можуть

1 Указ Президента України «Про внесення змін до Положення про по­ рядок роботи з законопроектами та іншими документами, що вносяться Пре­ зидентом України на розгляд Верховної Ради України» від 14.04.2006 р. № 305/2006 // Урядовий кур'єр. - 2006. - 20 квітня.

2 Мудра О. М. Зазнач, праця. — С. 11.

3 Мудра О. М. Зазнач, праця. — С. 13.

4 Рішення Конституційного Суду України від 17.05.2001 р. № 5-рп/2001 у справі за конституційним поданням Президента України щодо офіційного тлумачення положень ч. 1 ст. 93 Конституції України, ч. 1 ст. 35 Закону Украї­ ни «Про бюджетну систему України» (справа про зміни до закону про бю­ джет) // Офіційний вісник України. - 2001. - № 21 (08.06.2001). - Ст. 958.




Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інконодавча влада в Україні | Законодавча влада в Україні 391

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.