Ні ідавати до Верховної Ради України законопроекти з будь-яко-Ю питання, крім тих законопроектів, які згідно з Конституцією і раїни можуть вноситися спеціально визначеними нею суб'єк-інми права законодавчої ініціативи.
відповідно до ч. 2 ст. 93 Конституції України законопроек-іп визначені Президентом України як невідкладні, розглядатися Верховною Радою України позачергово. У рішенні Кон-I гитуційного Суду України від 28.03.2001 р. № 2-РП/20011 занижено, що дану норму Конституції України треба розуміти ГИК, що такі законопроекти мають бути терміново включені Нгрховною Радою України до порядку денного її сесії і розгляну і і у пріоритетному порядку — раніше інших законопроекті на всіх стадіях законодавчого процесу відповідно до процедури, встановленої Конституцією України та Регламентом ІІгрховної Ради України. Відповідно до ст. 96 Регламенту не-іи іміадними є також законопроекти, що визначені рішенням ІІгрховної Ради як такі. Верховна Рада може прийняти рішення Щодо законопроектів, визначених як невідкладні, про однора-іопе відхилення (ad hoc) від процедури розгляду, передбаченої І'гіламентом, і скоротити строки внесення альтернативних за-
.... опроектів, внесення пропозицій і поправок, а також строки
Надання законопроекту народним депутатам до його розгляду в німу чи іншому читанні. Не допускається скорочення зазначених строків більш як наполовину. Законопроект, визначений як іииідкладний, після завершення його попереднього розгляду чи доопрацювання включається до порядку денного найближчою пленарного засідання Верховної Ради і розглядається позачергово.
Для підготовки і вдосконалення законопроектів, які пода-
.... ся на розгляд парламенту, в Україні пропонується утворити
Державний законотворчий департамент. Такий інститут існує, и.іприклад, у Франції, де діє міністерство законодавства2.
1 Рішення Конституційного Суду України від 28.03.2001 р. № 2-рп/2001
V і праві за конституційним поданням Президента України щодо офіційно-
мі і нумачення положення ч. 2 ст. 93 Конституції України (справа про поза-
и ріпний розгляд законопроектів) // Офіційний вісник України. — 2001. —
15 (27.04.2001). -Ст. 658.
* Тертишник В. Гармонізація права і влади: чи дамо відповідь на виклик