Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Глава VIII

Право законодавчої ініціативи (при цьому відповідно до ст. 84 Регламенту Кабінет Міністрів України має виключне пр;і во на внесення проекту закону про Державний бюджет Украї ни, а проект закону про надання згоди на обов'язковість між народних договорів України вносить Президент України або Кабінет Міністрів України) здійснюється шляхом внесення до Верховної Ради:

1) проектів законів, постанов;

2) проектів актів Верховної Ради;

3) пропозицій до законопроектів;

4) поправок до законопроектів.

Законопроекти— це проекти законів, постанов Верховної Ради, які містять положення нормативного характеру.

Проекти актів— це проекти постанов, резолюцій, деклара­цій, звернень, заяв, що випливають з установчих, організаційних, контрольних та інших функцій Верховної Ради.

Пропозиції— це внесення змін до тексту законопроекту (статей, їх частин, пунктів, речень), зміни порядку розміщення, об'єднання розділів, глав, статей, їх частин і пунктів, а також ви­ділення тих чи інших положень в окремі розділи, глави, статті.

Поправка— це внесення виправлень, уточнень, усунення по­милок, суперечностей у тексті законопроекту.

Згідно із ст. 85 Регламенту законопроект має бути оформле­ний відповідно до вимог закону, Регламенту та інших прийня­тих відповідно до них нормативно-правових актів. Законопро­ект подається до Верховної Ради за підписом особи, яка має пра­во законодавчої ініціативи або представляє орган, наділений та­ким правом.

Якщо законопроект ініційовано кількома народними депу­татами, ініціатором його внесення вважається народний депу­тат, прізвище (підпис) якого на ньому зазначено першим. У разі якщо цей народний депутат відкликає свій підпис, ініціатором вважається той, чиє прізвище є наступним.

Ініціатор внесення чи представник суб'єкта права законодав­чої ініціативи має право на доповідь законопроекту на пленар­ному засіданні Верховної Ради та на засіданні головного комі­тету чи тимчасової спеціальної комісії з цього питання.

Законопроект, у якому пропонується внести зміни до зако­ну (законів), не може поєднуватися зі змінами до Конституції




Переглядів: 323

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Законодавча влада в Україні 391 | Законодавча влада в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.