МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Законодавча влада в УкраїніУкраїни. Законопроект може передбачати внесення змін лише н і 11 кету первинного законодавчого акта (закону, кодексу, основ шконодавства тощо), а не до закону про внесення змін до цього икоподавчого акта. Кожен законопроект має містити положення щодо порядку Набрання ним чинності. Якщо для реалізації положень поданого законопроекту після КОГО прийняття необхідні зміни до інших законів, такі зміни маши, викладатися в розділі «Перехідні положення» цього законопроекту або в одночасно внесеному його ініціатором окремому законопроекті. До законопроекту додається перелік законів і.і піших нормативних актів, прийняття або перегляд яких необхідно здійснити для реалізації положень законопроекту в разі мого прийняття. Стаття 86 Регламенту визначає, що законопроект вноситься м.і реєстрацію разом із проектом постанови, яку пропонується Нсрховній Раді прийняти за результатами його розгляду, списком авторів законопроекту, пропозицією щодо кандидатури до-монідача на пленарному засіданні та пояснювальною запискою, 1KB має містити: 1) обґрунтування необхідності прийняття законопроекту, цінен, завдань і основних його положень та місця в системі законодавства; 2) обґрунтування очікуваних соціально-економічних, право-пи х та інших наслідків застосування закону після його прийняття; 3) інші відомості, необхідні для розгляду законопроекту. У разі внесення законопроекту, реалізація якого впливає на податкову та/або дохідну частину державного чи місцевих бюджетів, до нього додаються фінансово-економічне обґрунтуван-н и (розрахунок розміру витрат) та пропозиція щодо покриття цих витрат. Якщо реалізація законопроекту не впливає на видатному та/або дохідну частину державного чи місцевих бюджетів, мро це зазначається в пояснювальній записці. У разі внесення законопроекту, остаточне прийняття рішення щодо якого можливе лише за результатами референдуму, ця і її іс ґавина має бути зазначена у пояснювальній записці. До законопроекту про внесення змін до законів додається порівняльна таблиця, яка містить редакцію відповідних поло-
394 Главами жень (статей, частин, пунктів, абзаців тощо) чинного закону т;і нову його редакцію з урахуванням запропонованих змін. Якщо законопроект вноситься за погодженням з відповідними органами виконавчої чи судової влади, до нього додається таке погодження. Законопроект, унесений до Верховної Ради, реєструється її апараті Верховної Ради (ч. 1 ст. 87 Регламенту). Відповідно до ст. 88 Регламенту кожен законопроект після його реєстрації не пізніш як у п'ятиденний строк направляється Головою Верховної Ради України або відповідно до розподілу обов'язків Першим заступником, заступником Голови Верховної Ради України в комітет, до предмета відання якого належать питання бюджету, для проведення експертизи щодо його впливу на дохідну та/або видаткову частину бюджетів та виконання закону про Державний бюджет України в поточному бюджетному періоді, та в комітет, який визначається головним з підготовки і попереднього розгляду законопроекту. У разі якщо для підготовки і попереднього розгляду, доопрацювання законопроектів Верховна Рада приймає рішення про утворення тимчасової спеціальної комісії, така комісія здійснює функції головного комітету з цих питань у порядку, визначеному Регламентом. Головний комітет не пізніш як у тридцятиденний строк попередньо розглядає законопроект і ухвалює висновок щодо доцільності включення його до порядку денного сесії Верховної Ради. До висновку головного комітету додається висновок комітету, до предмета відання якого належать питання бюджету, який має бути поданий до головного комітету не пізніш як у чо-тирнадцятиденний строк з дня отримання законопроекту для надання висновку. До попереднього розгляду законопроекту головний комітет на своєму засіданні може запропонувати Кабінету Міністрів України, міністерствам, іншим державним органам, об'єднанням громадян висловити свою думку щодо доцільності його прийняття. Для попереднього розгляду законопроекту на засідання головного комітету запрошується ініціатор внесення законопроекту чи представник суб'єкта права законодавчої ініціативи, а в разі необхідності — представники Кабінету Міністрів України, Читайте також:
|
|||||||||
|