Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Законодавча влада в Україні

міністерств, інших державних органів, об'єднань громадян, а та­кож експерти, фахівці та інші особи.

Інші комітети за зверненням головного комітету або з влас­ної ініціативи розглядають законопроект і направляють свої ви-Вновки до головного комітету.

Голова Верховної Ради України або відповідно до розподі­лу обов'язків Перший заступник, заступник Голови Верховної І'ади України за наявності передбачених нижче підстав за про­позицією головного комітету чи тимчасової спеціальної комісії |бо Погоджувальної ради може повернути внесений законопро­ект суб'єкту права законодавчої ініціативи без його розгляду на пленарному засіданні Верховної Ради.

Підставами для повернення законопроекту без його розгля­ду на пленарному засіданні є:

1) висновок комітету, до предмета відання якого належать питання конституційного права, про те, що законопроект супе­речить положенням Конституції України, крім випадків, коли піп стосується внесення змін до Конституції України;

2) невідповідність оформлення законопроекту вимогам за­кону, Регламенту та прийнятих відповідно до них нормативно-

правовихактів;

3) відсутність фінансово-економічного обґрунтування зако­ нопроекту, якщо головний комітет чи відповідна тимчасова спе- ці;ільна комісія не вважають за можливе розглядати його без та­ кого обґрунтування;

4) наявність прийнятого в першому читанні законопроекту, щодо якого внесений проект є альтернативним;

5) відхилення на поточній сесії Верховної Ради законопроек­ту, положення якого дослівно або по суті повторюють поданий

шконопроект.

Повернення законопроекту суб'єкту права законодавчої іні­ціативи здійснюється в п'ятнадцятиденний строк після отриман­ня висновку головного комітету чи відповідної тимчасової спе­ціальної комісії з повідомленням про причину повернення.

Повернені законопроекти можуть бути повторно внесені на розгляд Верховної Ради за умови усунення недоліків, що стали підставою для їх повернення.

Законопроекти, не прийняті Верховною Радою попередньо­го скликання в першому читанні за основу, вважаються знятими

 

Глава VIII

з розгляду і не розглядаються Верховною Радою нового скли кання. Верховна Рада своїм рішенням може зняти законопроек і з розгляду, якщо внаслідок прийняття інших законодавчих ак­тів чи з інших причин законопроект утратив свою актуальність. У разі прийняття Верховною Радою за основу одного з альтер нативних законопроектів інші альтернативні законопроекти зні­маються з розгляду без прийняття про це окремого рішення. Знятими з розгляду вважаються також відкликані та відхилені законопроекти (ст. 90 Регламенту).

На пленарному засіданні Верховної Ради розглядаються ли­ше законопроекти, включені до порядку денного сесії Верхов­ної Ради, за винятком випадку, коли за процедурним рішенням Верховної Ради для невідкладного розгляду до порядку денно­го пленарного засідання (без додаткового включення до поряд­ку денного сесії) було включено законопроект, якщо його було підготовлено для термінового розгляду на виконання відповід­ного доручення Верховної Ради (ст. 91 Регламенту).

Щодо кожного законопроекту, включеного до порядку ден­ного сесії Верховної Ради, апарат Верховної Ради та головний комітет ведуть справу законопроекту. Справа законопроекту міс­тить документи, внесені в порядку законодавчої ініціативи, до­кументи, підготовлені в процесі розробки, розгляду, доопрацю­вання, прийняття відповідного законопроекту Верховною Радою, а також документи, які підготовлені органами Верховної Ради, державними органами, установами і організаціями за звернен­ням Верховної Ради.

До справи законопроекту включаються перші примірники друкованого тексту, оригінали документів з печатками та влас­норучними підписами; у разі відсутності оригіналів документів до справи законопроекту включаються засвідчені в установле­ному порядку їх копії (ст. 92 Регламенту).

У ст. 93 Регламенту визначено, що всі внесені до Верховної Ради законопроекти після їх реєстрації не пізніш як у п'ятиден­ний строк надаються народним депутатам. Після попереднього розгляду законопроекту в головному комітеті народним депу­татам надаються висновки головного комітету, висновки інших комітетів та інші зазначені в Регламенті документи.

Законопроекти, підготовлені для розгляду Верховною Ра­дою в другому та третьому читаннях, надаються народним де-


Читайте також:

  1. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  2. А) Грошова оцінка земель по Україні
  3. Авангард в Україні
  4. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  5. Автономія в Україні. Конституційно-правовий статус Автономної Республіки Крим
  6. Аграрна реформа в Україні
  7. Аграрні відносини в Україні у ХVІ - перш. пол. ХVІІІст.
  8. Аграрні правовідносини в Україні
  9. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  10. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  11. Адвокатура в Україні
  12. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Законодавча влада в Україні | Зоконодавча влада в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.