МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Зоконодавча влада в Україніиутптам у вигляді порівняльних таблиць, а до законопроектів про пнесення змін до законів порівняльні таблиці надаються для |н мі ляду Верховною Радою і в першому читанні. Відповідно до ст. 95 Регламенту не пізніш як у чотирнадця-і иденний строк після дня надання народним депутатам першо-11і законопроекту з відповідного питання може бути внесено аль-ирнативний законопроект. Після прийняття законопроекту в першому читанні внесення альтернативних законопроектів щодо нього не допускається. Стаття 97 Регламенту визначає, що законопроекти розглядуються Верховною Радою, як правило, за процедурою трьох чигань з урахуванням певних особливостей. Розгляд і прийняття законопроекту за процедурою трьох чигань включає: 1) перше читання — обговорення основних принципів, по нижень, критеріїв, структури законопроекту та прийняття його ,іа основу; 2) друге читання — постатейне обговорення і прийняття законопроекту у другому читанні; 3) третє читання — прийняття законопроекту, який потребує доопрацювання та узгодження, в цілому. Рішення про проведення повторних перших, других читань іаконопроектів Верховна Рада може приймати не більше двох разів. За рішенням Верховної Ради допускається остаточне прийняття законопроекту (крім проектів кодексів і законопроектів, які містять понад 100 статей, пунктів) відразу після першого чи другого читання, якщо законопроект визнано таким, що не погребує доопрацювання, та якщо не надійшло зауважень щодо ііого змісту від народних депутатів, інших суб'єктів права законодавчої ініціативи, юридичного чи експертного підрозділів апарату Верховної Ради. Під час другого і третього читань розглядаються порівняль-пі таблиці законопроектів, а щодо законопроектів про внесення ;імін до законів порівняльні таблиці розглядаються і в першому читанні. Відповідно до ст. 99 Регламенту законопроект може бути від-кл иканий суб'єктом права законодавчої ініціативи, який його
Глава VIII вніс, до включення такого законопроекту до порядку денного сесії Верховної Ради. Законопроект, включений до порядку денного сесії Верховної Ради до його прийняття Верховною Радою в першому читанні за основу, може бути відкликаний за рішенням Верховної Ради і знятий з розгляду. Законопроекти, внесені та не прийняті до закінчення строку повноважень Верховної Ради відповідного скликання в першому читанні, вважаються відкликаними. Законопроект вважається відкликаним, якщо до його прийняття в першому читанні народний депутат — ініціатор його внесення — достроково припинив депутатські повноваження. Законопроект, внесений Президентом України або Кабінетом Міністрів України, вважається відкликаним, якщо до його прийняття в першому читанні за основу повноваження Президента України або Кабінету Міністрів України були припинені (ст. 100 Регламенту). Законопроект вважається відхиленим, якщо запропоновані рішення на його підтримку не отримали необхідної кількості голосів народних депутатів. Таке відхилення законопроекту заноситься до протоколу пленарного засідання Верховної Ради. Відхилений Верховною Радою законопроект або законопроект, що повторює його за суттю, не може бути внесений на поточній та наступній за нею позачерговій сесіях Верховної Ради відповідного скликання (ст. 102 Регламенту). Стаття 103 Регламенту передбачає, що після включення законопроекту до порядку денного сесії Верховної Ради підготовка його до першого читання здійснюється головним комітетом. Розгляд законопроекту при підготовці його до першого читання здійснюється в порядку, передбаченому для попереднього розгляду законопроектів (ст. 88 Регламенту) з урахуванням особливостей, визначених главою 18 Регламенту. За наслідками підготовки законопроекту до розгляду в першому читанні головний комітет ухвалює висновок, який має містити: 1) пропозицію про прийняття Верховною Радою щодо відповідного законопроекту (кожного з альтернативних законопроектів у разі їх унесення) одного з рішень, передбачених ст. 109 Регламенту, та обґрунтування такої пропозиції; 3.конодавча^лада^У|Фа»!І. 2) пропозицію щодо перенесення розгляду законопроекту (у разі необхідності). У разі розгляду альтернативних законопроектів головний НОМІтет може внести пропозицію про попереднє визначення Верховною Радою основних положень, принципів, критеріїв та його і і руктурних частин, на яких має грунтуватися відповідний за- іпнопроект. У разі якщо законопроект потребує фінансово-економічно-Г0 обгрунтування, до висновку головного комітету обов'язково додається висновок комітету, до предмета відання якого належать питання бюджету, щодо повноти та достовірності такого обґрунтування. Головний комітет може також долучити одержані висновки Кабінету Міністрів України та інших комітетів з цього питання. Якщо у висновках комітетів, яким Верховною Радою було доручено попередній розгляд законопроекту, є розбіжності, головний комітет вживає заходів щодо їх врегулювання. Питання, з приводу яких комітетами не досягнуто згоди, вноситься на розгляд Верховної Ради (ст. 106 Регламенту). Відповідно до ст. 107 Регламенту висновок, підготовлений головним комітетом до першого читання законопроекту, висновки відповідних комітетів та інші супровідні документи до нього надаються народним депутатам не пізніш як за сім днів до дня розгляду цього законопроекту на пленарному засіданні Верховної Ради. Порядок розгляду законопроектів у першому читанні визначений ст. 108 Регламенту, відповідно до якої розгляд законопроекту в першому читанні, як правило, проводиться за процедурою повного обговорення законопроектів. При розгляді законопроекту в першому читанні Верховна Рада може прийняти процедурне рішення про обговорення проекту за скороченою процедурою. Обговорення за скороченою процедурою не допускається при розгляді проектів кодексів та інших законопроектів, у яких кількість статей, пунктів перевищує 100. Відповідно до ст. 109 Регламенту за наслідками розгляду законопроекту в першому читанні Верховна Рада може прийняти рішення про: 1) прийняття законопроекту за основу з дорученням головному комітету підготувати його до другого читання; 2) відхилення законопроекту; Читайте також:
|
|||||||||
|