МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Глава III. Відповідальність перевізникаСтаття 17 Перевізник відповідає за шкоду, заподіяну у випадку смерті, поранення або будь-якого іншого тілесного ушкодження, понесеного пасажиром, якщо нещасний випадок, що заподіяв шкоду, трапився на борту повітряного судна або під час зв'язку операцій з посадки та висадці. Стаття 18 1. Перевізник відповідає за шкоду, заподіяну у випадку знищення, втрати або пошкодження зареєстрованого багажу або товару, якщо подія, що заподіяло шкоду, сталася під час повітряного перевезення. 2. Повітряне перевезення, за змістом попереднього абзацу, охоплює період часу, протягом якого багаж або товар перебувають під охороною перевізника, незалежно від того, чи має це місце на аеродромі, на борту повітряного судна або в іншому місці, в разі посадки поза аеродромом. 3. Період часу повітряного перевезення не включає в себе ніякі наземні, морські або річкові перевезення, здійснені поза аеродромом. Однак, якщо подібна перевезення здійснюється для виконання договору повітряного перевезення, в цілях вантаження, здачі або перевантаження, всякий збиток вважається таким, що випливає, до доведення протилежного, з події, що сталася під час повітряного перевезення. Стаття 19 Перевізник несе відповідальність за шкоду, заподіяну внаслідок запізнення при повітряному перевезенні пасажирів, багажу або товарів. Стаття 20 Перевізник не несе відповідальності, якщо він доведе, що ним і поставленими ним особами було вжито всіх необхідних заходів до того, щоб уникнути шкоди або що їм було неможливо їх прийняти. Стаття 22 1. При перевезенні пасажирів відповідальність перевізника стосовно кожного пасажира обмежується сумою двісті п’ятдесят тисяч франків. У разі, якщо згідно з законом суду, в якому вчинено позов, відшкодування може бути встановлене у вигляді періодичних платежів, еквівалентна капіталізована сума зазначених платежів не може перевищувати двохсот п'ятдесяти тисяч франків. Однак за допомогою особливої Угоди перевізник і пасажир можуть встановити і більш високу межу відповідальності. 2. а) При перевезенні зареєстрованого багажу і товарів відповідальність перевізника обмежується сумою в двісті п'ятдесят франків за кілограм, за винятком випадків, коли пасажир або відправник у момент передачі місця перевізнику роблять спеціальну заяву про заінтересованість у доставці до місця призначення і сплачують, якщо це потрібно, додатковий збір. У цьому випадку перевізник зобов'язаний сплатити суму, що не перевищує оголошеної суми, якщо тільки він не доведе, що ця сума перевищує дійсну заінтересованість пасажира або відправника в доставці до місця призначення. б) У разі втрати, пошкодження або затримки частини зареєстрованого багажу чи товарів, або якого-небудь предмету, входить до їх складу, вага, який повинен прийматися до уваги при визначенні суми, якою обмежується відповідальність перевізника, повинна бути тільки загальною вагою зазначеного місця або місць. Однак, коли втрата, пошкодження або затримка зареєстрованого багажу або вантажу чи якого-небудь предмета, входить до їх складу, позначається на вартості інших місць, включених в ту ж саму багажну квитанцію або в той же самий повітряно-перевізний документ, то загальна вага такого місця або місць повинен також братися до уваги при визначенні межі відповідальності. 3. У відношенні предметів, що залишаються пасажиром при собі, відповідальність перевізника обмежується п'ятьма тисячами франків з пасажира. Стаття 29 1. Позов про відповідальність повинен бути поданий, під страхом втрати права на позов, протягом двох років з моменту прибуття за призначенням або з дня, коли повітряне судно повинно було б прибути, або з моменту зупинки перевезення. 2. Порядок обчислення строку визначається законом суду, в якому вчинено позов.
Читайте також:
|
||||||||
|