Адміністрування плати за землю.
Робочим місцем є відділ податків з доходів фізичних осіб та відділ справляння місцевих, ресурсних та неподаткових платежів.
Студент знайомиться із структурою, чисельністю, призначенням та функціональними обов’язками співробітників підрозділу.
На практиці студент вивчає:
· Кодекс із змінами та доповненнями про плату за землю та інші інструктивні матеріали;
· методику розрахунку плати за землю;
· пільги щодо податку;
· плату за землю та орендну плату;
· вхідну інформацію, що надходить від платників податку до підрозділу;
· планування та проведення контролю за правильністю розрахунків, своєчасністю справляння плати за землю;
· складання звітної документації;
· проведення роз’яснювальної роботи серед платників податку;
· складання протоколів та актів за результатами перевірок.
Студент на практиці бере участь в:
· проведенні розрахунків плати за землю в залежності від площі, родючості та місцезнаходження земельної ділянки;
· плануванні та проведенні перевірки правильності стягнення плати за землю;
· аналізі застосування штрафних санкцій;
· складанні звітності підрозділу;
· проведенні роз’яснювальної та консультаційної роботи про плату за землю;
· перевірці правильності застосування пільг при сплаті плати за землю;
· аналізі втрат від надання пільг щодо плати за землю;
· набуває навичок практичної роботи та управління відділом (сектором) на робочих місцях.
Читайте також: - Авалювання векселів. Видача гарантій на забезпечення оплати векселів
- Автоматизація обліку праці та її оплати засобами універсального програмного продукту
- Адміністрування акцизного податку.
- Адміністрування екологічного податку та ресурсних податків і платежів
- Адміністрування орендної плати за землю
- Адміністрування податків
- Адміністрування податків і зборів.
- Адміністрування податкового боргу
- Адміністрування податку на додану вартість.
- Адміністрування податку на доходи фізичних осіб
- Адміністрування податку на прибуток підприємств.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|