Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача.

1. Для обраної системи виконати якісний аналіз небезпек у наступній послідовності:

а) провести декомпозицію системи;

б) виявити небезпеки системи, які можуть виникнути в процесі її експлуатації;

в) визначити частини системи, що є джерелами цих небезпек, і оцінити їх якісні характеристики, заповнивши спеціальну форму (табл. 6.5);

Таблиця 6.5

Визначення якісних характеристик небезпек

 

№ з/п Елемент об’єкта Небезпека Якісний опис
    Категорія Ймовірність Ранг

г) ввести обмеження на аналіз небезпек згідно з рангом небезпеки (див. табл. 6.3).

2. Вибрати небезпеку, керуючись результатами якісного аналізу, і виконати для неї кількісний аналіз за наступним алгоритмом:

а) побудувати дерево відмов;

б) скласти логічне вираження для визначення імовірності головної події;

в) запропонувати захисні заходи;

г) скласти для кожного з захисних заходів нове логічне вираження для визначення імовірності головної події;

д) вказати ефект від упровадження заходів.

3. Зробити висновки.


Читайте також:

  1. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  2. Задача.
  3. Задача.
  4. Задача.
  5. Задача.
  6. Задача.
  7. Задача.
  8. Задача.
  9. Задача.
  10. Задача.
  11. Задача.




Переглядів: 381

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ етап: кількісний аналіз ризику | Приклад рішення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.