МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
При аварії на АЕС чи передбачається евакуація з 30-ти кілометрової зони пішими колонами?а) так; б) ні. 9.12. Регенеративний патрон ізолюючого протигаза слугує для: а) поглинання СО; б) поглинання СО2 та виділення кисню; в) поглинення пари води та виділення кисню; г) поглинення СО2 , пари води та виділення кисню.
9.13. При виявлені радіоактивного забруднення люди проходять на пунктах спеціальної обробки (ПуСО): а) дегазацію; б) санітарну обробку; в) дезактивацію.
9.14. Гопкалітовий патрон може застосовуватися тільки в інтервалі температур (оС): а) -20 – +10; б) 0 – +20; в) 0 – +40; г) +5 – +40. 9.15. Сховища повинні мати основні приміщення висотою не менше (м): а) 2,0; б) 2,2; в) 2,7; г) 3,0. 9.16. Постачання сховищ зовнішнім повітрям забезпечується мінімум у двох режимах: у режимі чистої вентиляції та у режимі фільтровентиляції. У режимі чистої вентиляції зовнішнє повітря очищається від: а) радіоактивного пилу; б) радіоактивного пилу, ОР; в) біологічних засобів ураження. 9.17. За ступенем захисту від ударної хвилі й у залежності від коефіцієнтів захисту від γ- і нейтронного випромінювання сховища поділяють на 4 класи. Сховища якого класу розраховані на надлишковий тиск ударної хвилі на менше 3 кгс/см2 (300 кПа) і мають К зах = 3000? а) 1-го кл; б) 2-го кл; в) 3-го кл; г) 4-го кл.
9.18. Чи згодні Ви з тим, що РіНР при ліквідації наслідків НС здійснюються поетапно за такими етапами: Перший етап – екстрений захист населення, зменшення можливих наслідків надзвичайної ситуації. Другий етап –ліквідація наслідків НС. Третій етап – розв’язання проблеми життєзабезпечення населення в районах, що постраждали внаслідок надзвичайної ситуації?
а) так; б) ні.
9.19. Що з перерахованого не належить до мети проведення РіНР в мірний та воєнний час? (Потрібне відмітити): а) порятунок людей, надання першої медичної допомоги постраждалим та евакуації їх у лікувальні установи; б) локалізація аварій і усунення пошкоджень; в) забезпечення життєдіяльності міст і ОГ; г) створення умов для наступного проведення відбудовних робіт; д) відбудова зруйнованих та пошкоджених будівель і споруд.
9.20. РіНР організують і проводять до повного їх завершення (необхідне відмітити): а) на протязі світлового дня; б) вдень і вночі; в) у будь-яку погоду; г) у відсутності опадів (дощу та снігопаду) та ожеледиці. 9.21. Що з наведеного нижче належить до невідкладних робіт? (Потрібне відмітити): а) санітарна обробка людей та знезараження їх одягу; б) дезактивація та дегазація місцевості, споруд, техніки, засобів захисту; в) пошук та знешкодження боєприпасів, що не розірвались, та інших вибухонебезпечних предметів; г) відновлення та ремонт пошкоджених захисних споруд. 9.22. Для полегшення дезактивації (потрібне виділити): а) застосовують розчини синтетичних миючих засобів; б) підігрівають розчини; в) користуються промисловими відходами, які можуть пом’якшати воду.
9.23. Дегазація може проводитися хімічним, фізико-хімічним і фізичним способами. При дегазації фізико-хімічним способом (розчинниками): а) отруйні речовини взаємодіють з розчинником; б) внаслідок чого виникають нетоксичні речовини. 9.24. Повна спеціальна обробка проводиться: а) спеціалізованими формуваннями; б) невоєнізованими формуваннями; в) підрозділами Збройних Сил. 9.25. При дезактивації одягу, взуття та засобів індивідуального захисту верхній одяг знімають: а) ставши спиною проти вітру; б) ставши обличчям проти вітру.
РЕКОМЕНДОВАНА ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ 1.БЖД як наука та навчальна дисципліна. 2.Системний аналіз та його застосування у БЖД. Правило емерджентності. 3.Система «людина – життєве середовище» та її компоненти. 4.Принципи та проблеми забезпечення БЖД людини. 5.Поняття безпека» та «небезпека». Які суттєві ознаки безпеки? 6.Джерела небезпеки та їх класифікація. 7.Номенклатура, таксономія та квантифікація небезпек. 8.Вражаючі, небезпечні, шкідливі фактори та їх класифікація. 9.Кількісна характеристика небезпек. Ризик як критерій небезпеки. 10.Людський чинник у формуванні небезпечної ситуації. 11.Аксіома про потенційну небезпеку діяльності людини. Концепція прийнятного (допустимого) ризику 12.Будова, властивості аналізаторів. Психофізіологічний закон Вебера – Фехнера, його сутність і наслідки. 13.Характеристика основних аналізаторів та їх роль у безпеці життєдіяльності. 14.Біоритми та їх роль у життєдіяльності людини. 15.Психофізіологічні особливості людини та її психічні характеристики. 16.Адаптація організму до дії зовнішніх факторів середовища. 17.Гомеостаз та його роль у забезпеченні здоров’я та безпеки людини. 18.Природне середовище та середовище життєдіяльності людини, їх характеристика. 19.Хімічні фактори небезпеки. Поняття гранично допустимої концентрації (ГДК). 20.Сильнодіючі отруйні речовини, їх класифікація. 21.Надзвичайна ситуація, її ознаки, види, рівні. 22.Загальні причини виникнення природних небезпек. Літосферні, гідросферні та атмосферні стихійні лиха. 23.Небезпеки техногенного характеру. Види аварій, їх характеристика. Наслідки аварії на ЧАЕС. 24.Соціально-політичні конфлікти. Види та форми перебігу конфліктів. Постконфліктний синдром. 25.Війна як крайній прояв політичного конфлікту. Причини і наслідки війн. 26.Сучасний тероризм. Види терактів. Індивідуальні та колективні дії під час терактів. Стратегія захисту від терактів. 27.Природно-техногенні небезпеки. 28.Природно-соціальні небезпеки: причини їх виникнення та наслідки. 29.Соціальні хвороби (туберкульоз, венеричні захворювання, СНІД). Шляхи профілактики цих захворювань. 30.Види та основні характеристики іонізуючих випромінювань. Одиниці вимірювання радіоактивних випромінювань. 31.Організація життєзабезпечення населення в надзвичайних ситуаціях. 32.Організація ліквідації наслідків НС. Евакуація населення в разі НС. РЕКОМЕНДОВАНА ТЕМАТИКА ТА ФОРМИ Читайте також:
|
||||||||
|