Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття 1. Правовий режим рекреаційних, лікувально-оздоровчих зон (територій, ресурсів) та курортів України (2 год.)

1. Поняття та склад рекреаційних, лікувально-оздоровчих зон і курортів.

2. Правові форми та види використання рекреаційних, лікувально-оздоровчих зон і курортів.

3. Структурно-функціональне забезпечення створення, охорони і використання рекреаційних, лікувально-оздоровчих зон і курортів.

4. Правовий режим окремих рекреаційних, лікувально-оздоровчих зон і курортів.

5. Правові та економічні засади охорони рекреаційних, лікувально-оздоровчих зон і курортів.

6. Юридична відповідальність за порушення законодавства про рекреаційні, лікувально-оздоровчі зони і курорти.

 

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

1. Дослідити історичні передумови та перспективи розвитку законодавства про охорону та використання рекреаційних, лікувально-оздоровчих зон і курортів.

2. Проаналізувати напрями розвитку наукової думки щодо охорони та використання природних ресурсів у межах рекреаційних, лікувально-оздоровчих зон і курортів.

3. Визначити перспективи становлення та розвитку рекреаційного та курортного права у складі екологічного права.

4. Визначити місце і роль законодавства про рекреаційні, лікувально-оздоровчі зони і курорти у системі законодавства про екологічну мережу.

5. Окреслити проблеми кодифікації рекреаційного та курортного законодавства.

6. Дослідити систему принципів охорони та використання природних ресурсів у межах рекреаційних, лікувально-оздоровчих зон і курортів.

7. Розглянути проблеми реалізації громадянами своїх прав на використання природних корисних властивостей рекреаційних, лікувально-оздоровчих зон і курортів.

8. Дослідити особливості реалізації права власності на природні ресурси та права природокористування, які здійснюються в межах рекреаційних, лікувально-оздоровчих зон і курортів.

9. Провести порівняльно-правовий аналіз правового режиму рекреаційних зон та інших видів рекреаційних ресурсів.

10. Розглянути проблеми правового регулювання зеленого, сільського та екологічного туризму у контексті рекреаційного природокористування.

11. Розкрити особливості правового режиму рекреаційних природних ресурсів у межах спеціальних (вільних) економічних зон та територій.

12. Дослідити особливості правового режиму рекреаційних природних ресурсів на територіях зі спеціальним режимом інвестиційної діяльності.

13. Розкрити специфіку правового режиму рекреаційних ресурсів зелених зон навколо населених пунктів.

14. Проаналізувати проблеми співвідношення законодавства про курорти, про охорону здоров’я, про санітарно-епідемічне благополуччя, земельного та екологічного законодавства у регулюванні відносин з охорони та використання лікувально-оздоровчих зон і курортів.

15. Визначити особливості структурно-функціонального забезпечення у сфері охорони та використання лікувально-оздоровчих зон і курортів.

16. Розглянути проблеми систематизації порушень рекреаційного та курортного законодавства у контексті юридичної відповідальності за екологічні правопорушення.

Рекомендована література:

Основні джерела: 11, 51, 151-155, 64, 65, 66, 212

Додаткові джерела: 306, 414, 391.

Нормативно-правові акти. 1, 12, 16, 18, 21, 129, 395, 434.

 


Читайте також:

  1. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  2. I. Флот древньої України
  3. II. Навчальні цілі заняття
  4. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  5. II. Флот княжої України-Руси
  6. III. Козацький флот України
  7. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  9. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  10. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  11. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  12. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.




Переглядів: 767

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 16. Правовий режим рекреаційних, лікувально-оздоровчих зон (територій, ресурсів) та курортів України (8 год.) | Тема 17. Правовий режим національної екологічної мережі України (4 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.