Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Повноваження Рахункової палати у сфері фінансового контролю.

Для контролю за виконанням законів України, постанов, прийнятих Верховною Радою України, виконанням Державного бюджету України, поквартальним розподілом доходів і видатків бюджету, в тому числі видатків з обслуговування внутрішнього й зовнішнього боргу України, витрачанням органами виконавчої влади бюджетних коштів, коштів цільових і позабюджетних фондів, у тому числі і за їх призначенням, виконанням рішень Верховної Ради України про надання Україною позик і економічної допомоги, передбачених у Державному бюджеті України, інвестиційної діяльності органів виконавчої влади, перевірки законності й ефективності використання фінансових ресурсів Державного бюджету України, здійснення різних експертно-аналітичних оцінок створена і діє протягом десяти років Рахункова палата.

Головними напрямами розвитку та вдосконалення системи державного фінансового контролю в Україні, який здійснюється Рахунковою палатою, є:

- оптимізація функцій і повноважень;

- формування системної і довершеної нормативно-правової бази (в тому числі стандартизація державного фінансового контролю);

- приведення методологічних засад у відповідність із сучасними вимогами;

- розвиток і вдосконалення системи процедур фінансового контролю (методичної бази);

- створення науково-дослідницької і навчальної бази, формування системи кадрового забезпечення;

- реформування організаційних структур;

- організація адекватної інформаційно-комунікаційної інфраструктури;

- матеріально-технічне (включаючи соціально-побутове) і фінансове забезпечення функціонування контрольних органів;

- удосконалення відносин з Верховною Радою України, органами державної влади, органами фінансового контролю інших держав.

Відповідно до чинного законодавства, щорічно не пізніше 1 грудня Рахункова палата подає Верховній Раді України загальний письмовий звіт про результати виконання доручень Верховної Ради України, проведених перевірок, ревізій та обслідувань, а також про витрати на цю діяльність. На противагу цьому, проект передбачає, що звіти з відповідними висновками для Президента України і Верховної Ради України щорічно Рахункова палата готує стосовно:

- використання коштів державного бюджету України;

- використання коштів державних цільових іпозабюджетних фондів;

- ефективності використання державного майна України та державних корпоративних прав;

- діяльності Національного банку України відповідно до головних засад грошово-кредитної політики;

- виконання кошторисів витрат Верховної Ради України та її апарату, Адміністрації Президента України, апарату Кабінету Міністрів України, умов, на яких здійснюється внутрішні та зовнішні запозичення, їх доцільності, раціонального і ефективного використання кредитів і позик, які отримує Уряд від іноземних держав, банків, міжнародних фінансових організацій;

- дотримання конкурсних засад надання коштів із централізованих фондів фінансово-кредитних ресурсів та ефективності їх використання;

- обґрунтованості ухвалення рішень щодо надання урядових гарантій суб’єктам господарювання з позик і кредитів, одержаних від іноземних держав, банків та міжнародних фінансових організацій;

- законності та доцільності надання Україною позик, економічної та технічної допомоги іноземним державам і міжнародним організаціям.

Отже проведення реформи органів фінансового контролю таким чином, передбачене вищезазначеним проектом фактично констатує існування четвертої гілки влади — контрольно-наглядової. Дійсно, як розглядалося раніше, на сьогодні Рахункова палати є органом, що сприяє здійсненню парламентом його контрольної функції.

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  3. IV. Питання самоконтролю.
  4. Акти законодавства ЄС у сфері інтелектуальної власності
  5. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  6. АКТИВИ ЯК ОБ’ЄКТ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
  7. Аналіз ризикованості підприємства на основі показників фінансового стану.
  8. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  9. Аналіз фінансового стану
  10. Аналіз фінансового стану
  11. Аналіз фінансового стану інвестиційної компанії (КУА)
  12. Аналіз фінансового стану підприємства




Переглядів: 2069

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми фінансового контролю. | Контрольні функції Міністерства фінансів України.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.