МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Повноваження Рахункової палати у сфері фінансового контролю.Для контролю за виконанням законів України, постанов, прийнятих Верховною Радою України, виконанням Державного бюджету України, поквартальним розподілом доходів і видатків бюджету, в тому числі видатків з обслуговування внутрішнього й зовнішнього боргу України, витрачанням органами виконавчої влади бюджетних коштів, коштів цільових і позабюджетних фондів, у тому числі і за їх призначенням, виконанням рішень Верховної Ради України про надання Україною позик і економічної допомоги, передбачених у Державному бюджеті України, інвестиційної діяльності органів виконавчої влади, перевірки законності й ефективності використання фінансових ресурсів Державного бюджету України, здійснення різних експертно-аналітичних оцінок створена і діє протягом десяти років Рахункова палата. Головними напрямами розвитку та вдосконалення системи державного фінансового контролю в Україні, який здійснюється Рахунковою палатою, є: - оптимізація функцій і повноважень; - формування системної і довершеної нормативно-правової бази (в тому числі стандартизація державного фінансового контролю); - приведення методологічних засад у відповідність із сучасними вимогами; - розвиток і вдосконалення системи процедур фінансового контролю (методичної бази); - створення науково-дослідницької і навчальної бази, формування системи кадрового забезпечення; - реформування організаційних структур; - організація адекватної інформаційно-комунікаційної інфраструктури; - матеріально-технічне (включаючи соціально-побутове) і фінансове забезпечення функціонування контрольних органів; - удосконалення відносин з Верховною Радою України, органами державної влади, органами фінансового контролю інших держав. Відповідно до чинного законодавства, щорічно не пізніше 1 грудня Рахункова палата подає Верховній Раді України загальний письмовий звіт про результати виконання доручень Верховної Ради України, проведених перевірок, ревізій та обслідувань, а також про витрати на цю діяльність. На противагу цьому, проект передбачає, що звіти з відповідними висновками для Президента України і Верховної Ради України щорічно Рахункова палата готує стосовно: - використання коштів державного бюджету України; - використання коштів державних цільових іпозабюджетних фондів; - ефективності використання державного майна України та державних корпоративних прав; - діяльності Національного банку України відповідно до головних засад грошово-кредитної політики; - виконання кошторисів витрат Верховної Ради України та її апарату, Адміністрації Президента України, апарату Кабінету Міністрів України, умов, на яких здійснюється внутрішні та зовнішні запозичення, їх доцільності, раціонального і ефективного використання кредитів і позик, які отримує Уряд від іноземних держав, банків, міжнародних фінансових організацій; - дотримання конкурсних засад надання коштів із централізованих фондів фінансово-кредитних ресурсів та ефективності їх використання; - обґрунтованості ухвалення рішень щодо надання урядових гарантій суб’єктам господарювання з позик і кредитів, одержаних від іноземних держав, банків та міжнародних фінансових організацій; - законності та доцільності надання Україною позик, економічної та технічної допомоги іноземним державам і міжнародним організаціям. Отже проведення реформи органів фінансового контролю таким чином, передбачене вищезазначеним проектом фактично констатує існування четвертої гілки влади — контрольно-наглядової. Дійсно, як розглядалося раніше, на сьогодні Рахункова палати є органом, що сприяє здійсненню парламентом його контрольної функції.
Читайте також:
|
||||||||
|