Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз фінансового стану інвестиційної компанії (КУА)

Робочим місцем є: бухгалтерія, бек-офіс.

На базі практики студенти:

· з’ясовують яким чином здійснюється аналіз фінансового стану компанії;

· визначають за допомогою яких нормативних документів фінансисти провадять розрахунково-аналітичні роботи;

· аналізують загальний стан фінансової стійкості компанії;

· вказують на недоліки в її діяльності та пропонують систему заходів, спрямованих на поліпшення фінансового стану компанії.

 

Зовнішнє середовище та взаємодія інвестиційної компанії з іншими суб'єктами

На базі практики студенти аналізують взаємовідносини компанії з:

· державними органами з приводу оподаткування, ліцензування та регламентування діяльності компанії;

· контрагентами з приводу здійснення професійної діяльності;

· клієнтами компанії.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. D - порушення стану свідомості (Disability).
  3. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  4. I. Аналіз контрольної роботи.
  5. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  6. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  7. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  8. III. Аналіз ринку
  9. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  10. SWOT-аналіз у туризмі
  11. SWOT-аналіз.
  12. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі




Переглядів: 523

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Алгоритм процедури реєстрації та ведення рахунків клієнтів | Проходження практики на підприємствах різних форм власності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.