Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обіг тари.

Засобами багаторазового використання є: спеціалізовані контейнери, тара-обладнання, тара багаторазового використання, допоміжні пакувальні засоби і пакувальні тканини, універсальні контейнери, що належать окремим підприємствам і організаціям.

Після звільнення від продукції і товарів усі види засобів упаковки багаторазового використання підлягають обов'язковому поверненню, якщо інше не передбачене Правилами застосування, обігу і повернення засобів упаковки багаторазового використання в Україні або договором.

Після звільнення від продукції і товарів усі види засобів упаковки багаторазового використання підлягають обов'язковому поверненню, якщо інше не передбачене цими Правилами або договором.

При відвантаженні продукції і товарів у засобах упаковки багаторазового використання відправник зобов'язаний виписувати сертифікат на їх повернення (додаток N 1) у двох примірниках, один з яких направляється одержувачу рекомендованим листом протягом двох днів після відвантаження продукції і товарів.

При поверненні засобів упаковки багаторазового використання в супровідних документах вказується кількість і тип цих засобів, а також номер сертифікату, за яким здійснюється їх повернення.

При пошкодженні засобів упаковки багаторазового використання винна сторона проводить ремонт їх за власний рахунок або ж сплачує вартість ремонту, зробленого іншою організацією.

Особливості повернення окремих видів тари:

–тара-обладнання – протягом 10днів після звільнення від продовльсих товарів, 30днів- непродовольчих;

–засоби упаковки чорних металів при міжміських маршрутах – 90% дерев’яної тари, а в межах міста; повертається негайно після розпакування – не пізніше 65днів для барабанів та 45днів для бочок і катушок;

–засоби упаковки продукції кольорових металів – 95% і повертається у 10-ти денний строк;

–пакувальні засоби з-під хімічної продукції повертаються у 40-ка денний строк;

–повернення тари з меблів – 10-ти денний строк в межах міста;

–м’ясо (тара) повертається у строки, вказані в договорі;

–контейнери і лотки з-під хліба – наступний день;

–полімерна і дерев’яна тара для плодоовочів – 98% в строки, зазначені в договорі;

–бідони для молока – протягом 2-х діб.

За прострочку повернення % здачі засобів упаковки багаторазового використання до 15 днів покупець (одержувач) сплачує постачальнику штраф у розмірі 150% ціни придбання цих засобів, а більше 15 днів - 300% (з урахуванням раніше знятого штрафу). У випадках втрати засобів упаковки багаторазового використання крім штрафу оплачується також їх вартість.

За відмову від прийому засобів упаковки багаторазового використання, повернених покупцем (одержувачем) відповідно до цих Правил, постачальник продукції (товарів) сплачує тароздавачу штраф у розмірі 300% їх вартості.

 

№35 Організація тарного господарства в торгівлі.

Збір і повернення тари здійснюють підприємства торгівлі, громадського харчування, заготівельні і виробничі підприємства.

Значне навантаження беруть на себе підприємства торгівлі, що виконують такі функції:

1) приймання тари за кількістю та якістю;

2) розкриття;

3) вивільнення від тари;

4) короткотермінове зберігання і нагромадження відвантажувальних партій;

5) вивіз;

6) здавання за кількістю та якістю тарозбиральними підприємствам або виробниками товарів;

7) документальне оформлення тарних операцій.

Приймання тари здійснюють матеріально відповідальні особи. При визначенні неналежної якості тари або розбіжностей одержувач зобов’язаний скласти акт, що є підставою для пред’явлення претензій, згідно з інструкціями № П-6 і № П-7.

Розкриття тари здійснюється за допомогою спеціальних інструментів.

Звільнена тара повинна бути розсортована за видами і зосереджена в спеціально відведених місцях.

Тара разового користування після розкриття підлягає утилізації. Повернення тари повинно здійснюватися відповідно до встановлених термінів повернення.

Вивіз тари повинен бути регулярним, завантаження автомобіля має бути повним.

Заключна частина операцій з тарою – це здавання за кількістю та якістю і документальне оформлення.

Для концентрації поворотної тари створюються тарні склади, найважливішою функцією яких є здавання відремонтованої тари її споживачам.

Наявність тарних складів дозволяє поліпшити організацію тарного господарства і забезпечити максимально можливий збір і повернення тари. Вони організують централізований вивіз тари від одержувача товарів, що сприяє зниженню витрат, пов’язаних з її поверненням. Тарні склади мають у своєму розпорядженні автомо­більний транспорт.

Операції щодо збору виконує експедитор або шофер, що приймає тару від матеріально відповідальних осіб за кількістю та якістю.

Основним документом, що підтверджує вивіз тари з магазину або іншого підприємства, є товарно-транспортна накладна, на основі якої здійснюється оплата послуг автотранспорту.

 

№36 Ваговимірювальні засоби. Правила роботи з ЗВТ

Для здійснення операцій, пов’язаних з прийняттям товарів, підготовкою до продажу і відпуску, застосовують торгове вимірювальне обладнання:

1) Ваги (прилад для вимірювання маси товару):

+залежно від принципа дії:

–важільні (найбільш розповсюджені в торгівлі);

–електромеханічні (засновані на поступанні сигналу в електронний блок).

+за місцем і способом установки:

–настільні;

–пересувні;

–стаціонарні.

+за показчиком:

–гирні;

–шкальні;

–шкальногирні;

–циферблатні;

–цифрові електронні.

Найбільш часто використовувані моделі вагів:

Ваги настільні циферблатні (РН-10Ц13У), що призначені для зважування товарів масою від 100г до 10кг. Якщо зважуємо більше 1кг, то використовуємо гирі;

Ваги настільні циферблатні (РН-3Ц13У) – мають межу зважування від 40 до 3000г. Шкала циферблата – кругла;

Ваги циферблатні лоткові (ВЦЛ-10М) – для зважування овочів і фруктів від 500г до 10кг;

Електронні ваги 9026 ВН – 3Д13– ваги з цифровим показником маси та вартості товару, що визначається автоматично. Мають гарну наочність і читання показників. Для коректування маси тари при наявності її на вантажопогрузочній площадці слугує кнопка „Тара”, після натиску на яку, з’являються нульові показники тари;

Ваги товарні – для визначення в магазинах маси важких і високогабаритних товарів (можуть зважувати товари, масою до 150кг, 600кг.

 

 

Деякі правила роботи з ЗВТ:

–усі засоби вимірів повинні бути закріплені за особою, відповідальною зазабезпечення єдності вимірів (далі ЗЄВ), призначеним керівником підприємства торгівлі, що повинен знати правила роботи на них і терміни представлення на перевірку.

–облік наявності засобів вимірів на підприємстві торгівлі і терміни представлення їх на перевірку варто вести в спеціальному журналі і графіку перевірки.

–терези встановлюються на міцній, стійкій горизонтальній основі, не підданій різного роду струсам і вібрації.

–терези електронні можна підключати тільки до мережі перемінного струму напругою 220 В.

–при зважуванні агресивних і сипучих речовин не допускати їх потрапляння усередину ваг.

–перед зважуванням необхідно переконатися в рівновазі ненавантажених ваг і у випадку, якщо рівновага порушена, її варто відновити з дотриманням вимог експлуатаційної документації.

–якщо у вагах стан рівноваги порушений і не відновлюється за допомогою тарорегулюючих вантажів, то ваги повинні бути негайно вилучені з використання до виправлення недоліків спеціалізованим ремонтним підприємством і надалі здані на перевірку.

–не слід залишати ваги під вантажем на тривалий час, а також зважувати на вагах при незакріплених тарорегулюючих вантажах.

–після зважування товарів забороняється залишати гирі на площадці (лотку, тарілці, платформі) ваг.

–не допускається упакування, нарізка або розкриття вантажів на площадці (лотку, чашці або платформі) ваг.

№37 Транспортно-експедиторська діяльність. Порядок виконання транспортно-експедиторських операцій по відправленню і одержанню вантажів

Транспортно-експедиторська діяльність здійснюється суб’єктами господарювання різних форм власності, які для виконання доручень клієнтів чи відповідно до технології роботи можуть мати склади, транспорті засоби, контейнери, виробничі приміщення, техніку.

Експедитори для виконання доручень клієнтів можуть укладати договори з перевізниками, портами, авіопідпр., судноплавними компаніями які можуть бути як резидентами так і не резидентами. Експедитор несе відповідальність за дії та недогляд третіх осіб залучених до виконання договору, як і за власні дії. Транспортну-експедиційну діяльність можут здійснювати як і спеціалізовані підприємства так і інші суб’єкти господарювання, якщо прописано в статуті.

Контроль за такою діяльність здійснює Кабмін, який координує роботу органів виконавчої влади.

За договором транспортного експедирування, одна сторона (експедитор) зобов’язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначенним договором послуг пов’язаних з перевезенням вантажу. Експедитор відповідає перед клієнтом за кількість мість,вагу (якщо проводили зважування) належність упаковки згадно з данними товарно-транспорними документами, що завірені підписом представника перевізника. За невиконання або неналежне виконання – відповідальність згідно цивільного кодекса.


Читайте також:

  1. Розрахунок основних даних для розміщення заданої кількості плодоовочевої продукції, що надійшла до стаціонарних сховищ без тари і у різних видах тари.




Переглядів: 1543

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевезення морським видом транспорту. | Порядок виконання транспортно-експедиторських операцій на відправлення вантажу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.